Gå til innhold

Flere utålmodige januarbarn???

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Vår datter er av den utålmodige/grinete typen (får dårlig samvittighet når jeg skriver dette, men det er sannheten...) Hun er uinteressert i lekene rundt seg når hun ligger/sitter alene, leker er populært bare når man "viser" dem til henne. På dager når vi er bare hjemme, synes jeg hun sutrer/smågriner hele dagen. Lar jeg henne bare sutre, blir det skikkelig ras-skriking av det (og veldig slitsomt å høre på..) Hun får grøt 2 ganger pr. dag (ikke fulle porsjoner), det har hun gjort i nesten 1 mnd nå. Trodde kanskje det var lite næring som var årsaken, men ingen bedring foreløbig...Hun sover maks en halvtime om gangen på dagen, det gjelder også når vi triller. Og da er det veldig lite populært å ligge i vogna våken...Hun er snill og grei på natta (bortsett fra amming 4-5 ganger innimellom...), og stortrives når vi er på farten (shopping, butikken etc), men slitsomt å måtte gjøre det hele tiden også...Flere som har det likedan???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9707020-flere-ut%C3%A5lmodige-januarbarn/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Jeg tenker umiddelbart at hun sover for lite. Sånn var det her også en liten periode, fordi vi ikke klarte å få henne til å sove selv om hun var trett og grinete. Så kjøpte vi Mei Tai, og siden det har hun vært en supersnill og koselig jente. Hun er langt over gjennomsnittet god og blid nå som hun er uthvilt hele tiden. Hun klarer ikke holde seg våken i mei tai. Kanskje det hadde vert verdt å prøve?

Ja, hva er egentlig mei tai og hvor har dere kjøpt/bestilt deres? Vår baby liker å sitte forovervendt i BabyBjørn (spesielt ute), noen som vet hvor lenge de kan sitte om gangen i bæreselen? Redd det kan bli tøft å være rygg og nakke, selv om hun er veldig sterk og rak i nakken/hodet nå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...