Gå til innhold

Stellebord med kanter (igjen)

Anbefalte innlegg

Hei,

I forrige tråd kom dette med stellebord med kant opp igjen :-). Trengte derfor jeg skulle rapportere hva jeg har gjort eller tenkt siden sist. Og samtidig "vekke" dette litt opp igjen.

Jeg hadde jo en tråd ute om dette tidligere i vår, men uten å få svar på det som Amalia84 egentlig lurte på: Én ting er at det finnes, men HVOR? . Jeg sjekket den linken jeg fikk av Vintersol, men det er for stor og "sykehus-aktig" teknologi for vårt lille bad.

Dessuten tror jeg kanskje vi leter etter det samme: En egentlig ganske enkel dings, som bare "tilfeldigvis har en liten opp- og nedfellbar kant... Uten å vekke for mye barndomsminner fra Sophies minde e.l.:-)

Har også prøvd å finne ut av dette i ettertid, men uten resultat. Ergoterapeuten var helt uten kunnskap om dette, også... Men jeg er fortsatt keen på nye produsent-/forhandlertips!

I mellomtiden har vi diskutert om vi kunne "finne på noe", i alle fall midlertidig (mens kreket er ordentlig lite). En ide vi har fått er å lage en slags "halv boks", med 10-15 cm høye kanter som er hengslet utover. Oppi der kan man kanskje legge en litt stor stellematte, som da også vil dekke over den harde/skarpe kanten...?

Vad tycks?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9706939-stellebord-med-kanter-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...