Gå til innhold

Har kjøpt to gravidtopper i dag...

Anbefalte innlegg

Selv om jeg bare er 8 fullgåtte uker i dag, var jeg så lei av å gå rundt å bare se enda tjukkere ut enn det jeg er fra før. Føler ikke noe behov for å skjule at jeg er gravid lenger, og jeg reiser allikevel på ferie til uka og der kjenner jeg mest sannsynlig ingen... Fikk en fin kul på magen og ser egentlig ut som jeg er mye lengre enn det jeg virkelig er, men det kommer jo også av de ekstra kiloene fra før... Følte meg veldig fin jeg nå :)))))

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9706913-har-kj%C3%B8pt-to-gravidtopper-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ola buksene tar nesten livet av meg så de har jeg permittert. Kjøpt litt nytt for jeg blir helt tullete av å ha noe stramt over magen. Var akkurat slik forrige gang også, og etterhvert som magen ble større ble jeg mer og mer hysterisk over stramme ting. Tror ikke jeg hadde en hel truse på slutten av svangerskapet, alle ble klipt opp. Ikke veldig sexy, men men, det fikk vike ;)

Nå snart 9 fulle uker er magen stor som 5 mnd, og verst på kvelden. Vet ikke hvordan dette ender...Men i det store og hele er jeg så glad, for det er veldig koselig å være gravid igjen.

Kos dere med de blivende stoooore mager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...