Gå til innhold

Easywalker versus OTH

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde akkurat samme problem som deg, men jeg hørte meg litt rundt og fikk et klart svar på hva jeg burde velge.

Dette er grunnen til at jeg valgte EW framfor OTH:

OTH har veldig liten bag og barnet vokser fort ut av bagen. Det er ikke plass til vinterpose. EW har stor bag. En av de største på markedet.

EW er spesielt godkjent på sikkerhet. Godkjenning etter Tuv hvis du kjenner til det. Den er mer stabil og tipper ikke.

Oth kan fortere tippe når man har tung stelleveske på.

Vognen har kult design og mye praktisk tilbehør: matchende stelleveske og fleecepose, parasoll, uv-nett, reisebag+

Begge vognene er lette og enkle å legge sammen. Tar liten plass.

Vi er veldig fornøyde med ew og ville valgt det igjen!!! :)

Lykke til!

Jeg har OTH selv og er meget fornøyd! Har bare prøvetrillet Ew så jeg har ikke noen erfaring med den.

Prøvetrill er mitt beste råd! Og test vippepunktet på vogna og hvor solid den kjennes ut. Synes selv Ew virker litt skranglete men det kan jo være den vogna jeg testet det. Utstillingsmodeller kan jo være litt slitte. Men her er noen småting du kan tenke på; ønsker du vendbar sittedel, lett å slå sammen, plass i bil, fast eller roterende forhjul, bagasjeplass under vogna, lett å regulere sittestilling, fotbrett, tilbehør, garanti, reparasjonsmulighet.....etc.....

Vi er superfornøyde med Easywalker. Vognen er sinnsykt god å trille og prinsen vår liker den også godt. Vi har hatt mange fine turer sammen med vår Easywalker.

Ville ikke kjøpt OTH pga størrelse på bag. Vi brukte bagen til ew til gutten vår var 7mnd

Hilsen fonøyd eier!

Vi har EW, men hadde OTH før. Den solgte vi fordi den begynte å bli skranglete og var også begynt å bli veldig vinglete.

Nå har vi EW og den er mye mer solid og vipper heller ikke slik OTH gjorde når vi hadde stelleveske på handtaket.Bagen til OTH var også alt for liten!! Ikke plass til vinterpose!!

Noen tror OTH er bedre fordi den er dyrere, men slik er det ikke.

EW er faktisk den rimeligste og den beste!! Men dette har jo vist seg i mange tester i det siste.

Vi er iallefall nå utrolig fornøyde. Og ville definitivt anbefalt deg å kjøpe EW SKY fremfor OTH!!!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...