Gå til innhold

Lukt...


Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Noen som har merket endring i kroppslukt?

Jeg har den siste tiden fått en sterkere og rett ubehagelig lukt fra den ene armhulen... (bare den ene da merkelig nok) Det er slik at jeg syns selv at det er motbydelig... Enda jeg ikke svetter, så blir det svettelukt under der.. Noen med lignende plager, og evnt. hva har dere gjort for å få bukt med problemet.. Ekkelt jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I mitt forrige svangerskap fikk jeg også forferdelig svettelukt under armene til tross for normalt god hyggiene. Prøvde å bytte deodorant, men det hjalp bare en dag. Etterhvert trodde jeg at jeg hadde blitt "imun" mot deodorant generelt.... Det var skikkelig ille, for jeg har aldri vært plaget med svettelukt så jeg selv eller andre har kjent det før. Til slutt fant jeg ut at hvis jeg byttet på to forskjellige lukter av sterilan annenhver dag, gikk det greit, men jeg måtte huske å ta den riktige ellers ble det like ille igjen... merkelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Jaja.. Får prøve det da.. :) Takk for tipset.

Merkelig disse kroppene.. Også bare under den ene arma da... Merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke merket noe til kroppslukta, men har merket at jeg lukter utrolig mye mer! Legger merke til lukter som ingen andre lukter. Merkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...