Gå til innhold

Bim-Treff lørdag 14 juli???

Anbefalte innlegg

Hei jenter. Jeg lurte bare på om det er noen som har lyst på treff igjen, det har jeg.... :) Jeg har ikke noen ide om hvor, men en grei plass som det ikke er tusenvis av trapper i med tanke på de som kommer med barnevogn... eller om noen har lyst å invitere hjem til seg til grilling... si hva dere mener da...så ser vi hva som skjer....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9706753-bim-treff-l%C3%B8rdag-14-juli/
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann hufsla... :)

kan vi ikke bare sette opp et treff da den 14 juli... er usikker på hvor Hove ligger...men det lar seg jo finne ut av før den tid. Jeg har fått kontakt med to andre fra Arendal via terminklubben, og hun ene ønsker å være med på treff - så da blir vi jo enda flere - blir koselig...

Skal jeg sette opp bim-treff på hove kl. f.eks 14.00... den 14 juli da....? Har ikke satt opp noe sånt før...

-S

hove ligger på tromøya. klokka 14 går forsåvidt greit, men det hadde vært enda greiere noe tidligere... 12.30? Eller blir det for tidlig? Vi skal i selskap på kvelden sedu... Bare å sette opp, jeg kan sette det opp på dib når du har gjort det her, så får vi samme tidspunkt. Dersom noen har problemer med å komme seg ut kan vi jo avtale litt samkjøring?

Helt greit med tidligere for meg, da setter jeg opp 12.30 lørdagen den 14 juli... eh, dumt spørsmål - skal vi ta med grillmat eller noe sånt... greit å få med det i skrivet... Jeg er ikke godt kjent så jeg kan godt plukke opp noen et sted i Arendal -må jo kjøre ifra Grimstad likevel... setter opp treff så snart du har sagt ifra om grillmat/annet... :)

Hallo hallo, her kom jeg :)

12:30 er lagt inn på kalenderen på mobilen nå, og jeg sitter gjerne på med deg, jeg bor "på veien" :) Hvis du ikke er kjent på Hisøy, hvor jeg bor, klarer jeg fint å komme meg ned til hovedveien(rv 420 i Strømmen), så slipper du å lete rundt på den øya også ;-)

Annonse

hmmm, godt kjent på hisøy... jeg har fastlegen min på hisøya...nede ved brygga hvor båten går ifra, også vet jeg hvor Ford ligger...der kjøpte jeg den verste bilen i mitt liv... er det noen butikk eller et greit sted som lett kan kjennes igjen så kan jeg plukke deg opp der jeg - ikke noe problem :) kommer vel kjørendes retningen fra Plantasjen tenker jeg...

-S

hei.jeg bor ögså på hisøya. hehe hvis jeg ikke skal reise bort så tar jeg gjerne turen på et nytt BIM-treff. kjeder meg så fryktelig hjemme. ingenting å finne på. og slikt blir det frem til termin. sykemledt å greier.

Heisann "theRose" ...så godt å høre at det er flere som kjeder seg, har liksom sittet foran bøker nå fram til sommeren og nå er det ingenting å gjøre...kjedelig det ja...

hadde vært koselig om du også kom på treffet den 14, vil du sitte på så har jeg plass (skal hente ei på hisøy også). Hvis du er turen innom grimstad, eller bare skal rusle rundt i arendal og trenger selskap så bare si ifra - kjører gjerne en tur -er gørrkjedelig her hjemme... jeg har ikke noen store planer fram til termin...16 nov - så det er jo en stund til det...

Jeg bor ikke så veldig langt fra legen du går til da. Den eneste butikken i nærheten av meg er egentlig Joker-butikken på toppen, ved vanntårnet. Hvis du vet hvor den er kan jeg gå dit, men hvis ikke er det nok best jeg går ned til hovedveien så slipper du å lete rundt :)

Men altså, bare fordi jeg er et petimeter av rang, må jeg påpeke at Ford ligger ikke på Hisøya, den ligger på fastlandet(vi vil ikke være bekjent at slike saker ligger på Øya altså ;-) )

haha...skjønner jeg veldig godt, Ford er noe forb... dritt... skal aldri mere ha Ford... Hvis du kan komme ned til hovedveien hvor jeg da kjører inn så kan jeg hente deg der, (min dårlige forklaring: innkjørselen som ikke er langt unna rundkjøringen som så rettes mot ford) -skikkelig godt kjent hihi... ;) Du får bare skrive dagen i forveien hva du har på deg så vet jeg hvem du er, og jeg kommer selvfølgelig kjørendes i en Ford Focus, svart stasjonsvogn....

-S

TheRose, hvis du vil -så kan du jo også stå her et sted så kan jeg plukke deg opp også...?! :)

hei. er det vær forbehold på dette treffet eller?kan jo ikke akkurat stå ute iregn og grille.?men satser på at sommeren er kommmet igjen til da. gir beskjed "sol og varme"når jeg vet noe mer om jeg er i arendal ller bortreist

Sto plutselig stille på hvilken dato vi hadde kommet til nå.. Thihi... Jeg kan desverre ikke da..:( Har besøk:) Håper mamma er løs i lommeboka;) Thihi... Trenger litt babyting,og Daniel August er første gutten i barnebarnrekka:)

Og jeg la merke til "kalvinga" hufsla;) hehe..

Annonse

Værforbehold, hvis det er sånn at det er overskyet og tegn til regn...eller enda verre... er det ikke greit om vi møtes på peppes som sist igjen da? tror neppe vi må bestille bord til da, noen andre ideer så si ifra...jeg for min del er åpen for det meste...bare jeg kommer meg ut av hus ;)

-S

Heheh, nei den forklaringa skjønte jeg ikke helt nei :D Mener du innkjørslen til Ford, eller "innkjørselen til Hisøya" fra hovedveien? Den heter forresten Vikaveien, og der kan jeg godt stå, skal vi si ca kl 12 eller?

Sitter med en sort Ford Mondeo selv... Sånn går det når en lar hjertet styre bilkjøpinga, for den var bare såååå rålekker den gangen vi kjøpte den(synes fortsatt den er pen da, det hadde bare vært så kjekt om den funka)... Denne gangen blir det en Toyota!

haha...ja jeg mente den innkjøringa til hisøya fra hovedveien...den som begynner ganske smalt... kan godt være der til 12...ford mondeo hadde jeg før denne bilen - nå er det oppgradering til Ford Focus Trend...waouhhh, syntes bilen var kjempekjekk - synes jeg fortsatt -men som du sier selv, hadde vært ok om den funka.... neste gang blir det også Toyota... må bare betale ned mer av bilen først.. :(

har forresten prøvekjørt en 7-seter, toyota... nypris er "bare" 300.000....vent litt, skal samle sammen lommerusket mitt så får jeg det sikkert til... :( not...

vel, vi sees ca 12 lørdagen den 14 - blir det drittvær tar vi vel peppes pizza heller...har spurt men fikk ikke noen respons på denne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...