Gå til innhold

Har der tenkt på navn da jenter?


Anairda84*m/spire*

Anbefalte innlegg

har vel kanskje snakket litt om navn....men ikke så mye, bare blitt enige om at det skal bli enkle navn.

blir det jente vurderes: Signe

blir det gutt vurderes : Espen

vet ikke helt enn¨å, det kommer sikkert mange navn på listen etterhvert..hehehe...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synest Malin eller Isabell er flotte navn jeg.. Guttenavn er så vanskelige synest jeg!! Men Adrian er ganske fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Luna er fint jeg.Ikke mange som heter det. Kanksje litt rat og men det fint hvertfall.

 

Jeg sverget til Maria før og det gjør jeg enda. Fikk ikke helt viljen min med Emilie,men hun kler det utrolig godt :)

 

Guttenavn? Au da.. Benjamin eller Adrian. Vet ikke,må vel se bebissen først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jentenavn: Ida Emilie, Kine eller Kristine

Gutt: Kristoffer, Adrian eller Noah.

Vi får se hv det blir, kanskje blir det noe helt annet :)

Men det er de navnene jeg har mest lyst på akkurat nå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er vel ganske enige om nicholas. ellers syntes jeg Oliver,benjamin, emanuell, noah, marius er veldig fint. jente navn er det værre med.angelica kanskje? une er jo ganske fint? jeg er glad i dobbeltnavn noe samboeren min syntes er det mest harry på denne verden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guttenavn synes jeg er vanskelig, men jentenavn har jeg noen favoritter av: Martine, Sofie, Thea, Oda, Marie...så tror nok det blir noen av dem hvis det blir jente. Tror også at hun skal få 2 navn, der kun det første blir brukt til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...