Gå til innhold

Har der tenkt på navn da jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på ariana eller benjamin:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alette eller Marcus eller Noah :)

Skrevet

Marit Elise, Alf Jakob eller John Sivert. Men sambo er ikke helt med på de enda da.. hehe.. :)

Skrevet

Mari, Hanne, Oskar, Kristian.... Det kommer vel kanskje flere på lista etterhvert...

Skrevet

har flere alternativer til guttenavn, bl. a bendik og oskar. Jentenavn synes jeg er litt vanskelige, vil ikke at det skal være for 'søtt' liksom, og så har jeg litt lyst å kalle opp bestemor, emn da blir det et navn som kanskje er både vel søtt og vanlig...

Vi får satse på at det blir en gutt :)

Skrevet

Navn er allerede klart! Noah Mathias hvis det er en gutt, og Sara Marie hvis det blir jente =)

Skrevet

Benjamin og Karina, men på langt nær bestemt noe som helst ennå...vi får ta debatten når vi får vite kjønn :)

Skrevet

Går å tenker på litt forskjellig.

Om det blir gutt kunne jeg tenke meg å kalle opp etter pappa som døde for 3 mnd siden.

Han het Per. Eller så er Petter ett OK alternativ.

Liker Sverre og Knut også.

Aner ikke hva samboeren min liker, for vi har ikke snakket om navn.

Kamilla er fint.

Skrevet

Vi har jentenavnet klart, Thea Sunniva1 :-)

Blir det gutt har vi ikke peiling!

Skrevet

Malin eller maren hvis jente tror vi, guttenavn er MYE vanskeligere. Adam eller Noah eller kanskje Victor, William..... Tja, det må liksom stemme med storesøsters navn også som er Thea.

Skrevet

Vet ikke, men synes spesielt jentenavn er vanskelig. Vil ikke ha prinsessenavn eller noe alt for søtt, men heller ikke for sært eller budeienavn liksom. Finner vel et fint et hvis det blir aktuelt.

Guttenavn er lettere, men ikke bestemt. Kanskje Filip, Fredrik, Lars eller William?

Skrevet

Ylva, Saga eller Sunniva hvis jente

Brage eller Loke hvis gutt

Skrevet

Elsker Loke navnet.

Søsteren min sine unger heter Imre, Loke og Frøya.

Jeg syns jentenavn er enkelt mens guttenavn er pytonvanskelig...

Tror kankjse Julian, men vi er aldeles ikke sikkre.

Skrevet

Olav eller Sverre.. Jentenavn er vanskeligere, men det er goood tid enda!

Kjekt å ha det klart til fødselen iallefall!

Skrevet

Om det blir ei jente, noe som hadde vært positivt i forhold til navnet, skal hun hete Ingrid Amanda. Synes ikke det er helt vanlig, og på samme tid er navnene etter våre mødres mødre..

Blir det gutt skal han hete Lucas.. Etter sambos favorittfotballspiller.. Hahaha, skal ikke si det høyt for mange ganger altså!! ;)

Skrevet

Hos oss blir det Ingrid eller Magnus.... kanskje? Ingrid er spikra iallefall så får vi diskutere guttenavnet

Skrevet

Jeg har en magefølelse om at det blir ei jente, og da blir navnet Jenny. Blir det gutt, så har vi ikke peiling :-)

Skrevet

Jeg tror det blir gutt og våre favoritter er Even, Peter, Edvin eller Mathias.

Jentenavn som vi har snakket om er Marion, Marie, Ovidia eller Althea.

men vi få se :)

Skrevet

Mine favirottnavn er Julian Andre` eller Julian Leander og Kristian. Og Ihne Mathea og Mathea. :o)

Skrevet

Hei du 2.barnimagen!

Dette var virkelig navn etter min smak!

Jeg har også tenkt på Saga(siden førstemann ble født),

men har fått en del reaksjoner på det(da mange tenker på ei sag...)

Hva synes du om det? Hørt noen si noe om det? Skal en bry seg om det? Det er et vanlig navn i Sverige.

Skrevet

vi har ett gutte navn og ett jente navn klare. :)

hadde egentlig bestemmt oss fra siste gangen jeg var gravid. (mistet i exu)

kommer til å ta dobbelt navn denne gangen. har enkelt navn på førstemann.:)

Gjest Lenchen
Skrevet

Mille eller Eva dersom det blir jente. Filip eller Wilhelm dersom det blir gutt :)

Skrevet

Ariana eller Adriana hvis det er jente. Eller Sandra.

Filip eller Adrian hvis det blir gutt.

Men, er fort gjort å ombestemme seg!

Skrevet

Vi har alt blitt enige :) , Lucas Sebastian eller Loke Alexander om det blir gutt eller Carmen Angelica om det blir jente !

Skrevet

Matilde hvis jente, Mathias hvis gutt. Jeg tror vi får jente. Bestefar het Mathias, mamma heter Marie, og min tante som var verdens beste og døde for nøyaktig ett år siden het Marit (men det navnet har min søster tatt alt) - så dermed synes vi Matilde passer fint inn blant resten av familienavnene. Passer også fint til etternavnet som begynner på M (med mitt etternavn på H i mellom).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...