Gjest Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Var inne på barnevognguiden og så på de nye merkene som alle snakker om,bugabboo,twister,easy walker osv. Helt ærlig så var de vognene rett å slett stygge, har ikke sansen for 3 hjulinger jeg,ikke alle hadde det,men synes alle så skrale ut og ikke solide i det hele tatt. Selv har vi kjøpt Simo kombi,vet den er tung,men den skal ikke løftes ut og inn av en bil (har ikke bil). Får barn i desember så da tror jeg Simo er den best epå vinterføre. Men for all del alle må jo få velge den vognen de selv vil,men tror nok det er en del som følger med strømmen og kjøper det vognmerket som er hot for tiden. Men det får bli deres sak....
It's all about me Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 En ting er å se på en vogn, en annen ting er å trille den. Personlig valgte jeg ikke vogn etter hvilken jeg syntes var stiligst, men den som hadde best komfort for meg som triller og lillegutt som skal sitte i den. Og der var Tfk Joggster Twist suveren for vårt behov. Den har supre trilleegenskaper, er stoooor i sittedelen og bagen, stødig som få, solid og har håndbrems. Den er også så god som en vogn kan bli i snø. At det ikke gjør noe at Simoen din er tung fordi du ikke skal løfte den inn og ut av bilen er en ting, men gled eg da til oppoverbakkene og å holde den igjen i glatte nedoverbakker om vinteren. DER har tyngden på vogna mye å si, mye mer enn når det gjelder å løfte den inn og ut av en bil. Men for all del, som du selv sier, alle må få velge den vognen de selv vil. Men jeg derimot tror det er en del som rakker ned på vogner de bare har sett og aldri prøvd, bare fordi de har et hjul mindre eller har litt anderledes utseende. Men det får bli deres sak.
*RutIetutt* Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 He he - ja smaken som baken den...kan ikke akkurat si meg enig med deg, hi - men så har jeg prøvetrillet disse "moderne" vognene da, og har hatt en tung en til nr en. Trust me - du kan bli rimelig lei å dytte på en svær tung vogn uansett om du trenger å ha den i bil eller ikke. Er heldigvis kommet så langt i dag at selv om en vogn ikke er tung og svær så kan den være stabil og solid likevel;o) Har selv kjøpt en Bugaboo Cameleon til babyen som snart kommer. Første gangene jeg så denne vogna syns jeg også den så noe spesiell ut...men syns nå den er knalltøff - mye fordi den er så utrolig praktisk:o) Etter mange turer til ulike butikker, prøvetrilling både i butikkene og av venners vogner så fant vi ut at denne var den absolutt mest komplette vogna for oss. Skal bli SÅ deilig med en lett vogn denne gangen, som også er knallgod å trill og som ellers har alt jeg har letet etter i en vogn. Men ulike folk har ulike behov, så det blir så det en bør gå etter når en skal kjøpe seg vogn - ikke hva som er "in" eller aksepterte el. Tror nok neppe at det er så veldig mange som bare følger strømmen og kjøper det vognmerket som er hot for tiden, som du skriver - de aller, aller fleste har nok tenkt litt mer over behovene de har ol før de gjør en sånn invistering....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå