Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har sett innlegg eller svar fra deg. Har du forlatt oss? Det er kommet så mange nye nå, men noen kjente fra flere uker tilbake: Lenchen, smootha, bringebæret osv er er fortsatt, så jeg bare lurer på om du har tatt farvel eller dratt til annet nettsted? Vi er vel like langt du og jeg, rundt 10 uker så vi skal jo om ikke så lenge bytte trimester:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg glømte jo at det var flere: Pelin, Håpefull29. Veldig gøy når folk er inne på BIM over tid!

Skrevet

Hei. Jeg svarer for April. Da får jeg dyttet den litt til hun kommer.

Hun har det bare bra. Er for tiden på ferie. Hun blir nok glad når hun ser at hun er etterlyst....

Skrevet

Takk skal du ha! Det er så trist når noen bare blir borte. Selvfølgelig, det er jo ferietid! Det glemte jeg.

Skrevet

Hei Lofotfrua!

Min gode venn Kaka' har rett,- jeg ble veldig glad for at noen etterlyste meg! Jeg er for tiden i Boston hvor mannen min deltar på en konferanse. Vi har det kjempefint! Derfor har jeg bare vært såvidt innom av og til, men ikke deltatt noe særlig.

Hvordan går det med deg? Er formen fin?

Jeg vet ærlig talt ikke hvor langt jeg er på vei lenger, for da vi var på tidlig ultralyd forrige mandag ble jeg satt tilbake fra 9 uker til 8+2 pga. størrelsen på bolla, så i følge denne kalkuleringen skal jeg være 9+5 i dag. Jeg fikk derimot plutselig en liten permanent bulk nederst på magen for tre dager siden, så jeg innbiller meg at bolla har vokst litt i det siste, og at jeg vil bli justert frem igjen ved neste UL igjen. Da får vi kanskje samme termin igjen! Jeg håper det skjer slik at vi kan følge hverandre videre!

Takk igjen for etterlysningen! Det er hyggelig at du følger med! Og takk til Kaka' for at hun holder et øye åpent for meg! :-)

Klem fra

Skrevet

Så godt å høre fra deg! Jeg er 10+5, men som deg kan jeg jo risikere å bli satt tilbake litt. Min termin ble jo satt for lenge siden da jeg var til UL pga smerter tidlig i sv.skapet. Skal ikke på UL igjen før i uke 16. Har ikke fått noen markert liten bulk, men har litt større mage på kveldene synes jeg. Kos deg i Usa da, snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...