Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 28. juni 2007 #1 Skrevet 28. juni 2007 Hehe endelig er det mint tur til å ta turen til sykehuset og få vite om det er en prins eller prinsesse:) Gjett om det blir litt shopping etterpå da, enten rosa eller blått hihi. å herregud gleder meg, gleder meg, gleder meg:) Sitter å tripper på jobb til jeg skal dra klokken 12.00. hihi endelig:0) Ha en super duper fin dag snupper:)
Belle&Mini Skrevet 28. juni 2007 #2 Skrevet 28. juni 2007 Masse lykke til Jeg måtte og shoppe litt etter ul,ble litt rosa tøy. Ha en kjempe fin dag
emida Skrevet 28. juni 2007 #3 Skrevet 28. juni 2007 Masse lykke til:) Det blir gøy:))Gleder meg til å høre hvordan det gikk:))
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 28. juni 2007 #4 Skrevet 28. juni 2007 Skjønner du gleder deg........Det er stort.......Det ble shopping noen dager etter ul, og masse fine lyseblå flotte klær......... Så kjekkt å ha et kjønn å forholde seg til.. Håper du får vite kjønnet. Drikk cola og sjokkis før du drar, for da er nurket iallefall våken... Mitt tips som funka!!! Lykke til.
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. juni 2007 hehe tenkte jeg skulle gjøre det. Husket at du hadde skrevet det hihi:) Takk for tipset;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå