Gå til innhold

GOD NATTA SØTA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min kom hjem fra fest med jobben i natt. Jeg sjekket mobilen hans da han hadde sovnet (ikke spørr hvorfor... hadde bare en dårlig følelse) og så han hadde sendt denne sms'en til en kollega "GOD NATTA SØTA, Klem H"

Hvordan skal jeg ta tak i dette? Hva skal jeg tro? Min første idé var å slå på lyset på nattbordet for å snakke med han, men han våknet ikke i det hele tatt. Er vel dritings. Dessuten lå lillegutten vår og sov i sengen vår og jeg kunne jo ikke starte noen krangel da.

I tillegg er jeg gravid. Føler at hele livet mitt er ødelagt.

Om jeg forteller han at jeg har sett mld blir han ekstra forsiktig med å slette sms fremover, og da får jeg jo ikke fulgt med. Skal jeg si fra nå eller vente?

Fortsetter under...

Skrevet

vel, jeg hadde krevd en forklaring nå.

ikke gått og ventet på at noe mer skal skje.. Kan jo hende detg ikke var så alvorlig ment bare en fyllegreie. Men han burde jo kunne stå til rette for det uansett og ta konsekvensene av det...

Skrevet

Snakk med ham om det du! Mye mulig det bare er en venninne på jobb som han har en go tone til- og thats it lissom.

Er ikke sikkert det er ment som noe som helst:)

Kunne hende hun trengte den meldingen også- at det reddet dagen hennes- ikke lag store problemer før du vet hva det gjelder da:)

Skrevet

Heisann! Hva med å ikke si det, å så sende en melding til henne fra hans mobil: Hei, hvordan går det? Ellr noe sånt, så kan du bedømme ut fra hennes svar om det er noe på gang. Men ville ikke gjort dette om du ikke er rimelig sikker på at det ligger noe mer bak den meldingen...

Natta søta, trenger jo ikke å bety noe, men jeg hadde nok reagert som deg om jeg var i dine sko.

Lykke til :)

Skrevet

Skjønner at du blir engstelig...hadde blitt mistenkelig til det selv..Typen min har på auto slett på sendte mld..tenker jo mitt:)

Skrevet

Ikke tro noe!!! Du skaper kun bekymringer for deg selv med å gnage på dette. For det første kommer han til å bli sur og føle seg mistenkeliggjort dersom han får vite at du har sjekket mobilen han, og for det andre så er det trolig helt uskyldig.

Har selv en arbeidskollega som kaller meg "pus" på jobben.

Annonse

Skrevet

Hallo..... kollega som han har god tone til? eh javeø men kaller hun ikke for søta da vel?? Så sms som lignet, men da skrev hun "kjekken", og jepp, de hadde et forhold. Det vari kke noe anna "farlig" i den meldingen enn det, men likevel....

Skrevet

Dette er en god nok grunn til å ikke snoke på mailen eller mobilen til kjæresten. Dette skaper som regel mer vondt enn nytte. Er man ute etter å finne tegn på utroskap så vil man alltid finne et eller annet som kan virke mistenkelig..

Men når hun allerede har satt seg i den situasjonen, kan hun like gjerne tilstå ugjerningen sin. Og så får hun love seg selv å ikke gjenta denne småligheten.

Skrevet

Si fra med en gang, ikke vent! Kunne aldri levd med den ekle følelsen av at noe kanskje er galt....bedre å få visshet!

Skrevet

Jeg har en kammereat som nesten alltid kaller meg "Søta" på SMS. Vi er begge lykkelig gift og har barn på hver vår kant, og det har aldri "vært noe" imellom oss. Vi sees nesten aldri heller, men sånn innimellom sender vi hverandre en SMS eller to.

En melding fra han kan godt lyde: "Skål da, Søta! :-)" , eller faktisk også "God natta, Søta!" hvis vi har sendt hverandre noen meldinger en kveld og det nå er tid for å runde av.

Det jeg vil si med dette, er at det ikke MÅ være noe galt i den meldingen du så!

Men det som er tragisk, er at du faktisk SÅ den! Hvorfor driver folk og sjekker partneren's telefon??? Fatter det ikke!

Er det noe galt i forholdet så kommer det for en dag før eller siden, og snoking på telefoner gjør tingene bare vondt verre - mener jeg, da. Det er vel ikke sånn man skal ha det i et forhold/ekteskap? Man må jo stole på hverandre i utgangspunktet.

Dere som smug-leser partnerens SMS'er og mailer: Åpner dere brev som står i hans/hennes navn også??

Jeg bare lurer...

Skrevet

jeg gjorde det samme som deg en natt min eks partner kom hjem i stup fylla - sjekket mobilen hans da jeg fikk en ekkel følelse på at noe hadde skjedd. fant en lignende melding som deg og konfronterte ham dagen etter. da sa han at det ikke var noe annet enn enn hyggelig kompis melding...samme dag fortalte jeg dette til mine beste venner, og de sa at jeg måtte komme innom til hun ene venninna mi. jeg fikk sjokk da de kunne fortelle at min daværende sambo hadde vært utro med en kollega av ham. han hadde klint og hengt på henne midt i bygata som er på sitt travleste lørdag kl 3 om natta. alle hadde sett dette (jeg satt hjemme, var ikke i form til å gå ut på byen).

så stol på instinktene dine, menn lyver gjerne rett opp i ansiktet på deg uten å sukke!

en annen ting å gjøre er å ta tempen på forholdet. mer sannsynlig at han er skyldig dersom dere sliter for tiden. selv hadde vi nettopp kranglet den skjebnessvangre kvelden (men gjort opp før han dro ut - tydeligvis ikke bra nok).

håper det ordner seg for deg!

Skrevet

Har vært i samme situasjon selv.

Trod det første du må gjøre er å komme over den "dårlige " samvittigheten du har for at du *sjekket* ham. Den vil han muligens prøve å bruke mot deg om han har noe å skjule. Dere bor sammen og du har rett til å se på mobilen hans om du har en magefølelse.

Og det viste seg jo å ikke være helt grunnløst.

For det andre så tror jeg ikke dette er noe alvorlig, da skriver en vel ikke natta søta, klem fra **. Den er unødvendig og jeg ville ha ønsket en forklaring, men den er jo ikke intim.

Mitt råd til deg er, stopp det før det evt blir til noe og krev en god forklaring. Ikke gi deg før du er kvitt den vonde følelsen i magen, du har ikke valgt denne situasjonen- han har!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...