Gå til innhold

Sluttet med bergenstreff?

OnlyMe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Hun var 45 cm og 2430 g.. Problemet e at hun ligger med sånn hoftepute, så ingen klær passer:P Kun body og strømpebukse...evt. tynne ullbukser. Kan ta på henne drakt utenpå puten så lenge drakten kan kneppes opp hel veien hehe....og den må være litt stor....

Jeg kan se hva jeg finner jeg Goodyear:)

har jo en del pysjer i str. 50 f. eks!

Og de kan kneppes opp helt ned til beina...

Skal gå igjennom klærne hennes og ta med noe til dere nå på neste treff:)

(så synd med frejkas-puten! vet du om hun må ligge sånn lenge?)

hehe;) Det er jo ikke sikkert det er jeg som er nestemann ;) En uke på overtid det, eller du en uke for tidlig :) Formen er faktisk strålende den, ( dumt jeg ikke kan klage).. enn du da? Er det tungt? Jeg kjenner spesielt at jeg sliter i varmen, synes det er deilig når det er regn og kaldt jeg:) Ellers begynner jeg vel å bli ganske utålmodig, men den kjenner du deg vel også igjen i tenker jeg;)

joda formen er fin den. bekkenet er mye bedre nå som hodet har festet seg. men er kjempetrøtt for tiden. etter jeg har spist middag blir jeg så trøtt at jeg bare må legge meg ned å sove. he he... jo sliter i varmen jeg også. men går bort og bader når det er for ille. hjelper godt på. har du nye magebilder forresten? er kjempelenge siden jeg har sett deg. ja er utålmodig jeg også. spes etter at jeg hilste på nydelige lille nurket til goodyear. for en nydelig liten jente. helt fantastisk skjønn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...