Gå til innhold

Noen flere med termin rundt 24.februar?


semma

Anbefalte innlegg

Har dere fått vært hos lege/jordmor? Her er så mye ferie-stengt nå, så det spørs om jeg får noe time før ut i august, synes jo det er litt vell lenge å vente til 3. mnd med 1. legetime. Noen som kun går til jordmor, kunne tenke meg det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei! jeg har termin 03012008, og fikk 1. lege time i august, da er jeg ca 11+4.. lenge og vente, men tror det er vanligst me 1. time mellom uke 10-12:) men er du bekymret for noe, ring legen din og betill en vanlig time- samtale. det gjorde jeg i går, kjenner at jeg vil snakke om forskjellig: feks. bruk av pollen medisin, paracet osv!!!!

 

 

Lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! jeg har termin ca 20 febr. etter å ha gått over et år å ventet på å bli gravid igjen etter en ma i fjor... (krysser fingrene denne gang!) Uansett har jeg fått legetime for 1.gang den 25.juli. men skal få ultralyd hos spesialist den 3. juli.. det blir greit å vite om alt er vel med den lille... tiden går utrolig tregt og kan nesten ikke vente til å komme meg til legen og få konstatert at jeg virkelig er gravid...!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 29.02, og legetime 13. aug (12 uke). trur ikke det er uvanlig..

andremann for meg, stresser ikke med at timen er for seint. å hvis jeg blir nervøs, ringer jeg bare til lege/ jordmor og spør om jeg kan

få hjertelyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei - jeg har også termin 24 februar:) Skal til lege 31 juli, men lurer på å ta meg en tur på helsestasjonen eller til gynekolog før den tid. Mye feriestengt ja, men på legekontoret sa de at de uansett ikke tar noen prøver før i uke 10 - så jeg får vel bare vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. har termin 22.februar. Har time 12.juli. Er litt tidlig, men skal til syden to dager etter. Har hørt at det er mange som ikke trenger å ta gyn.tester. Stemmer dette? Med første gjorde de det, men vil gjerne slippe. Vet dere når man kan høre hjertelyden?

 

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 28 februar. Tok gravtest i går hjemme.

Kommer ikke til å ringe for legetime før etter sommerferien dvs. i slutten av august. Tenkte på å ta legetimen nært opp til UL. Må jo inn til lege for at han bekrefter graviditetet før han sender til time på UL.

Gyntester har jeg tatt begge gangene før når jeg gikk gravid.

Har en gutt og en jente fra før, så det spilelr voerhodet ingen rolle hvilket kjønn jeg får denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 22 februar :) ! Har en gutt og en jente fra før også .

Her er det storebror som ønsker seg en lillebror hehe,.. han har en lillesøster her hjemme og en annen lillesøster hos pappaen sin,.. var nok jenter nå syntes han ;) , vi får se hva det blir !

 

 

har vært hos gyn og sjekket , tatt alle blodprøver etc. Fikk første legetime når jeg var i 5 uke. Har en veldig grei og snill lege, og siden de skulle ta ferie fikk jeg komme tidlig til.

Nå skal jeg ikke på lege sjekk igjen før i august. Men skal ha meg en tur til hos gyn, for å se at babyssen har det fint der inne, såg ikke annet enn plommesekken sist jeg var der, så han sa at dersom jeg ønsket kunne jeg komme igjen om noen uker :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har termin ca 25 februar! :-)

 

Skal til lege 16 juli!

 

Skal ta UL for å finne ut når jeg skal til utvidet UL pga alder!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 25 februar, og har fått legetime i uke 11. Legesenteret sa jeg skulle ha kontroll før uke 12. Så det er slutten av juli for meg, men synes også det er leeeenge til å vite om alt er bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...