Cmoi Skrevet 27. juni 2007 #1 Del Skrevet 27. juni 2007 Hei Ja, nå er første time til gyn overstått. En hel masse prat og undersøkelser. Fikk se en fin livmor med stor slimhinne, hadde EL i går:) så vi traff nok en god dag for gu. Fin eggstokk med masse modne egg:) Fikk beskjed om at her er alt i orden, slutt med temping, testing og sjekking. Gå hjem, ta deg et glass rødvin og kos deg med mannen din var beskjeden. Hun mente at for mye fokus på EL og graviditet kunne være årsak til at det ikke klaffer. Fikk med meg resept på Pergotime,(hadde bestemt meg at jeg ikke skulle gå hjem uten noe form for starthjelp) selv om hun mente det var bortkastet fordi vi ikke hadde behov. Skal starte med den på sykl dag 5 og ta den til sykl dag 9 i første pp og dobbel i neste pp hvis ikke det gir resultater.Hvis det klaffer skalvi komme til undersøkelse etter 4 uker, pga SA ved forrige graviditet.Ny time er satt opp om 3 mnd. kjenner at jeg føler meg mye roligere nå etter at jeg fikk se og er blitt fortalt at det ikke er noe i veien med meg. Hadde enda mange år hvor jeg er fruktbar mente hun. Ser lyset i enden av tunellen:) Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9705316-var-til-gu-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kirsty*2barnsmamma Skrevet 29. juni 2007 #2 Del Skrevet 29. juni 2007 Ja den derre 'ingenting i veien med deg og bare slapp av' fikk jeg og høre hos den første gynekologen jeg var hos. Jeg var ikke fornøyd med det svaret jeg så jeg bytta og fant den fantastiske jeg går til nå. Ikke noe slapp av oppskrift der nei. Jeg fikk metformin og så hadde mannen noe unormalt på sædprøven, noe han første gynekologen ikke så. Mannen fikk antibiotika og nå er sæden helt bra og jeg klarte å bli gravid. Mista da... men det er en annen diagnose. Det er kjekt at du følte deg beroliget, men hvis du har en stemme i bakhodet etterhvert som tenker at noe ikke stemmer ville jeg ha bytta gynekolog. (Jeg hverken tempa eller testa første året jeg var prøver og drakk ofte et glass rødvin og slappet av, og fokuserte ikke på el, jeg var ikke på nettet, jeg leste ingenting på forumer...det funket ikke det heller) Jeg fikk ikke pergotime hos gynekologen jeg går til nå da, han mener at man ikke skal drive ta det uten grunn. Det har jo sine bivirkninger. Når alt er fint med syklusen min og jeg har el er det ikke nødvendig. Men jeg er fornøyd med at jeg fikk metformin istedet, for det har jo gjort at jeg har gått ned 12kg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9705316-var-til-gu-i-dag/#findComment-9716605 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå