Gå til innhold

Noen som kan foreslå en god "gjesteseng"løsning?

Anbefalte innlegg

Har flyttet i ny leilighet med begrenset plass og venter besøk. Vil at de skal ligge godt, men hva er den beste løsningen? Sånne camping/gjestesenger? Luftmadrass? Og kanskje noen vet et lurt sted å kjøpe dette? Veldig off-topic dette, men håper noen kan gi meg råd! ;-)

Takk!

Fortsetter under...

vi kjøpte en slik på europris, selvoppblåsbar 150x200, tror prisen var rundt 500 men verdt det=)

behagelig å ligge på så fremst man har laken over madrassen, og luften holder seg meget godt i madrassen!=)

dessuten er den stoooor og go og høy slik at du føler du ligger i en seng og ikke på gulvet, går fint 2 stk i den,om ikke 3=)

bare stikke kontakten i veggen å skru på knappen, så piper den når den er full..når du skal tømme dem gjør du det samme å vips så er den tømt å klar til å rulle sammen, den tar liten plass nedrullet..

Annonse

Både vi og foreldrene mine har 2 gjestesenger fra Ikea/Jysk

Slike med ben en spretter opp. Så slår en de sammen til en litt stor men forholdsvis smal firkant etterpå.

Jeg, og flere med meg, synest de er gode å sove i :)

Vi har et helt hus.....

Men lagrer den under en vanlig enkelt seng. (Også brukt som gjesteseng)

Får plass til 2 sammenslått under.

Mennen her i hus har såå lyst til å kjøpe en slik selvoppblåsbar luftmadrass. Ikke at vi har behov for det akkurat.....

Men jeg er ganske skeptisk. Enn om det går hull i løpet av natten. *hihi*

Ender de ikke på gulvet med et poff, vil det jo skje sakte men sikkert.

Ikke sikkert det er særlig behagelig å våkne etter en rolig nedfart heller. Er jo lett å være stiv & støl både her & der da.

var veldig skeptisk til kvaliteten på madrassen da jeg kjøpte den, men er blitt positiv overrasket=)

2 voksne menn lå natta over på den og luftmengden var den samme neste morgen=)

får med rep.sett og, hahahaha=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...