Gå til innhold

Er det livat i magen ?

Anbefalte innlegg

Hvor ofte kjenner dere at babyen rører på seg? jeg kjenner stort sett ikke mye når jeg er i aktivitet, dvs at jeg nesten kan gå en hel arb dag uten å kjenne noe særlig, men på kvelden kan magen hoppe både hit og dit. Har en venninne som sier hun ikke får sove fordu babyen rører så mye på seg, blir litt engstelig jeg når jeg hører sånt, Har aldri hatt det problemet. Er i uke 28

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9704832-er-det-livat-i-magen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

når jeg er på jobb så er det lite med liv egentlig, men med engang jeg setter meg ned så kan det hende jeg får ett par spark eller to.

på natten har jeg hatt det problemet med at den lille ikke ville ligge i ro og ville heller ligge der inne å plage meg hele natten, men slik er det ikke nå lengre. nå har den en fast rytme som passer meg ganske så bra :) *flink baby*

ellers så er alt normalt her, og jeg trives med det :) det er en bestemt baby som ligger i magen hos meg :P

Jeg har et ordentlig rocketroll i magen. Han herjer rundt der inne, både sent og tidlig. Vanskelig å konsentrere seg på jobben når jeg sitter foran pc'en og skal fokusere. Når jeg må opp på do om natten virker det som om han tenker "jippi, nå er det morgen!!!!" for da er det fullt kjør en stund for han roer seg igjen.

Deilig å kjenne at gutten lever og har det bra, da:)

Mitt lille nurk rører ofte på seg. Våkner noen ganger på natta av at han snur seg å sånn. Kjenner det særlig på morgenen før jeg står opp, og etter middagen da jeg stortsett setter meg å slapper av på sofaen.

Noen ganger sparker han når jeg er i aktivitet, da må jeg som regel stoppe opp litt fordi det blir så plutselig omveltning i magen :)

Er 29+2 i dag :)

Annonse

Babyen min ligner nok mer på din Tweedy. KJenner ikke så mye liv inni der i løpet av en arbeidsdag. Noen spark av og til i beste fall. Kjenner mest bevegelse når jeg hviler litt på sof aen etter middag og etter jeg har lagt meg om kvelden. Evnt. også hvis jeg sitter for mye framoverbøyd så det blir trangt inni der. Har aldri hatt problemer med å sove pga. romsteringen i magen. Er 27+4 i dag!

Kanskje vi får rolige babyer som sover hele natta når de blir født :-)

typisk at det spratle om kvelden, det e jo då me ska sova. Hvis du e bekymra når ungen ikkje gir så mye lyd fra seg om dagen e det ingenting å ver redde for. Den lille sove ganske mye og det vil du skjønna når han komme ud for då sove han og mye. Drikk någe vann eller någe med sukker i og dytt litt o magen hvis du vil kjenna liv. Det e jo godt at du har en rolige unge på nattetid. Kossen søvnmønster ungen har i magen stemme ofte overrens med koss det blir når den lille komme ud. Gled deg over at du merke liv daglig! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...