Gå til innhold

er d mange fra sandnes/stavanger som har termin i januar da??


gravid me nr 8 :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann:0)

Jeg er fra Stavanger og er 12+5 i dag med termin 7 Januar:0)

Dette blir mitt tredje barn så det blir nok travelt men koselig...

Min datter er 4 og min sønn er bare 8 mnd(født i Oktober i fjor), så de blir nok litt tette men da får de noek masse glede av hverandre også:0)

Hva med deg håpet...er dette ditt første barn eller???

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia,kjekt at d er noen fra området da :) så du hr en liten på 8 mnd..så kos da :) nei dette er ikke mitt 1 barn,hehe snarere mitt 6 barn jeg har i vente...håper ikke du fallt av stolen nå :) jeg har ei jente på 9 å en gutt på 6 å ei jente på 4 å på 3 å på 17 mnd..så jeg har 4 jenter å 1 gutt..så er veldig spennt på kjønnet denne gangen...jeg er 10+4 i dag....som bestemor sier å følger jeg hennes fotspor,dette blir mitt siste barn..tror di vil få mye glede av hverandre når di bir eldre :) hvor gammal er du da? jeg er 28 år..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir 27 år i August:0)

Så kod\selig at du også har ei jente i samme alder som min jente....når på året er hun født??? Hadde vært litt stilig om de hadde vært født rundt samme tid.

Så flott med så mange barn og tror nok det er en stor glede når de er såpass tette.

Her var det ikke planlagt egentlig men koselig er det uansett med en liten til i huset.

Hadde vært kjekt å få til ett treff senere og da mener jeg når vi begynner å få litt mage da....

var på sånn barn i magen treff da jeg gikk gravid med min sønn og da når vi hadde begynt å få mage. Hadde jo ikke vært så gøy å gå bort til en som ikke var gravid og spørre om det er her det skal være gravidtreff....litt flaut hadde det nok vært det:0)

 

Klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke fra sandnes, men bor her. venter nr 1 slutte av febuar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun er født i mars mnd :) ja d hadde vært kjekt å fått til et treff..mage ja,jeg der jo ut som om jeg er 5 mnd på vei..hehe legen å fødsels legen på sykehuset mener jeg kommer til å bli stor denne gangen også :) ja er så kos me mange barn å enda kjekkere når d er jul å sånn..koser meg så bare d :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen Håpet:0)

Håper alt står bra til med deg og dine søte små skatter.

Det er ikke mye mellom våre døtre da. Min jente er født i Mai. De er jo bare sååååå herlig i den alderen der. Hun er jo bare så glad i lillebroren sin og sier så mye skjønt om han:0)

Eks. når vi er ute blant folk roper hun ut at "dette er lillebroren min og jeg er så glad i han atte".

Er det slik at du er hjemme med noen av barna eller er de i barnehage?

Hos oss er det slik at hun gikk i barnehage en periode men vi var såpass missfornøyd med barnehagen at vi tok henne ut, men hun skal begynne nå til høsten.

Hun er jo bare så utrolig sosial og avhengig av andre barn så ser at hun nå har ett stort behov for å være sammen med andre i samme alder.

Ellers så er jeg hjemme i permisjon fremdeles med yngstemann.

 

Klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen : venterbarnnummer3 :) jeg har hatt d så travelt i dag,har vært på møter i dag å kontrol hos legen...er visst 10+6 i dag...jeg er hjemme nå for tiden,har vært i jobb men sliter litt me ryggen å bekkenet..begynnte på pencilin i dag for uiv..har ikke meka noe selv men d va visst en ganske kraftig infeksjon men men,nå er medisineringen i gang :) såå du er hjemme du også,da skulle vi jo ha møttes en dag d hadde vært kjempe kos..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann håpet:0)

Det hørtes ikke mye bra ut....har hørt det at man ikke nødvendigvis kjenner noe til urinveisinfeksjon om man er gravid. Det er ihvertfall kjempe bra at du ikke har vondt.

Når det gjelder jobb her så hadde jeg en jobb som jeg sluttet i pga at jeg ville begynner på skole.

Jeg er utdannet omsorgsarbeider men ønsker å bli førskolelærer så da skulle jeg egentlig tatt ett kurs for å få generell studiekompetanse.

Nå ble det litt forandring i planene så jeg må nok utsette det ett år.

Jeg må altså jobbe for å tjene opp svangerskapspenger istedenfor ellers blir det altfor trangt i økonomien med bare en inntekt....

Dette svangerskapet var altså ikke planlagt for å si det sånn, men koselig er det uansett:0)

Det hadde vært kjempe koselig å møtes en dag ja:0)

Alltid kjekt å treffe andre som er i samme situasjon syntes jeg.

Klem:0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt går bra med deg:0)

Tenkte å skyve innlegget opp litt sånn i tilfelle du ikke har sett det:0)

 

Klem:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...