Gå til innhold

Onsdagsveiing.


Lektor Doppler med tillegg

Anbefalte innlegg

Ok da så ødela jeg alt sist. Beklager. Jeg hadde en dårlig dag. Jeg var beint frem kranglete. Ber nå om godt vær.

 

Her er mine resultater

 

Ned 700 gram

Ny vekt 70,6

Totalt ned 9,1 kilo på 10 uker.

 

Regner med å se 69 neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekten viste det samme som forrige onsdag;

 

71,7 kg (ble lite trening i uken som gikk)

 

Totalt ned 0,6 kg på 2 uker (ikke mye å skryte av det, men håper det kommer seg....)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med sjanse for å bli skjellt ut ;) så tar jeg sjansen på å melde inn her... 2 dager for seint, men pytt, pytt...

 

resultat denne uken:

forrigeuke 66.1 kg

denne uken:65.6 kg

 

ned 500 gr

 

fornøyd med de... Bare synn jeg har en sprekk i dag, is og snop går ned på høykant... (krangel med ex`n i dag) men tar det inn i mårra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 600 gram

Ny vekt 70,0

Totalt ned 9,7 kilo på 11 uker.

 

Ikke pokker om jeg får se 69-tallet. Det er frustrerende. Nå blir jeg borte et par uker pga ferie. Og regner vel med å måtte slanke bort et par kilo en gang til. Men jeg skal prøve å holde meg i skinnet, men kommer ikke til å ha med kaloritabell og matvekt på hyttetur. Men de gode vanene skal bevares..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 300 gr

 

Vekt forrige uke 65.6 kg

i dag 65.3 kg

 

 

Du får ha god ferie Doppler og lykke til videre i kampen om kiloene. Jeg er nok ikke her når du er tilbake, Da målet mitt så godt som er nådd... Skal melde inn her noen uker til da, så får vi se...

Men uansett så får dere begge to her ha masse lykke til videre, å ikke gi opp.. En dag vil dere oxo komme i mål. Å skulle dere sprekke så bare husk på det at alle sprekker en eller flere gang mens di slanker seg. Bare finn fokus igjen å prøv å fortsett.. Å husk at det skal ta tid, da er dere mer garantert at vekta holder seg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...