Gå til innhold

Alle sier at jeg har gutte mage siden den er spiss, stemmer det litt eller ren overtro?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har stemt på mange av vennene mine, men ikke på meg. Alle gikk rundt og sa at jeg hadde sånn guttemage i 1.svangerskap og jeg var overbevist om at det var en gutt - men det ble ei lita jente da;-))

Nå er magen bare stor, og jeg føler meg litt breiere over baken enn med de to andre (gutt denne gangen).... men er vel fordi der har bodt to andre inni der før. Er jo litt artig at det stemmer med mange da.....

Annonse

Hei sugar26: Jeg har veldig spiss mage og der bor det en liten prins inni.....Du skal vel på ul fredag om jeg husker.......Skjønner at du er spent ja.........Min gutt har 140 - 150 i puls..........Vet du har jente fra før så det er jo ekstra stas med gutt da.......Har 3 jenter og jeg ble himmelglad når gutten jeg bestilte kommer......Og magefølelsen stemte også............

Så da får jeg bruk for de blå bodyene jeg kjøpte i uke 8 :-))

Lykke til Sugar26..

Klem fra trøndern...

Med meg stemte det ikke,hadde spiss mage med dei to første,og synest ikke magen ser noe annerledes ut nå :)

Men merker litt selv da at hele svangerskapet er annerledes ennmed dei to andre,har to jenter fra før og nå tror dei det blir en gutt :)

det sa de med meg med mine to forrige graviditeter - som begge endte opp med jente... så jeg har absolutt ikke noe tro på det....

det er så mye mas og fjas med alt fra spisse mager, gullring i snøre over mage...hjertelydens hastighet... men jeg har ikke erfart at noe stemmer - men kan jo være gøy allikevel å ha en liten gjettelek mens man er gravid...

har ei venninne som fikk vite jente på ul - endte opp med gutt...

Ei venninne av meg hadde skikkelig "guttemage" om tror på sånt, noe jeg forsåvidt gjorde før. Og hun fikk kommentarer fra alle om det. Men ut kom ei nydelig jente. Så jeg tror ikke mer på det der med magefasong. Men hun hadde ikke vært gravid før - og det kan jo hende at for henne så blir hun gravid slik, med spiss mage uansett - mens andre får rund mage med jente og spiss med gutt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...