Gå til innhold

Voksipose eller dyne i vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin 22.12 og har en simo kombi,men lurer på hva som er best å bruke oppi vogna,voksipose,vogndyne eller annen type pose? er ikke særlig begeistret for voksiposer.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo kombi er ikke spesiellt bred i bagen, og voksi blir litt klumpete oppi bagen synes jeg. Jeg ville kjøpt en lett dunpose til Simo kombi, feks odenwalder. Disse er litt dyre, men de er lette og fine, bra kvalitet på dunen! Husk å kjøpe dunposen lang og god, så har du denne hele vognperioden, det gjør ingen ting om den er for lang, innen babyen din fyller lengden på bagen, er det enten for varmt til dunposen, eller på tide med sportsdelen:)

Selv brukte jeg nesten ikke vogndyne, syntes ikke det funket for meg. Hadde en lammeskinnspose som er for liten nå, men fikk den, så da..

Skrevet

Fikk en voksipose da jenta vår ble født. Men liker ikke den noe særlig. Er så mye mikkmakk med den. Så jeg kjøpte en helt vanlig dunpose på reflex og det ble mye bedre plass i vogna pluss at den er varmere. Så jeg anbefaler deg en dunpose, gjerne med lammeskinn inni som kan tas ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...