Gå til innhold

fra Grimstad, noen i området???

Anbefalte innlegg

Hei jenter :) jeg er "ny" på terminklubben, tenkte jeg måtte ta en titt innom. Lurere på om det er noen i Grimstad eller aust-agder generellt som har termin i november-07, jeg fått ny ul-termindato den 16 nov, småen var veldig sjenert så vi fikk ikke sett om det var innovertut/utovertut ;)

-S

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9702748-fra-grimstad-noen-i-omr%C3%A5det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Elin, så koselig da :) jeg fikk ikke vite hva jeg får, men får vel bare vente å se... når har du termin? Vi hadde et bim-treff den 16 juni og tror det er en del som vil treffes igjen, du må jo slenge deg med på lasset :) har du barn fra før?

-S

Annonse

Hei igjen lille fugl :)

morsomt du sier erfaren...det tredje barnet -og første gangen jeg absolutt IKKE har lyst å trøkke ut en baby... de forrige gangene tenkte jeg ikke stort over det - var innom sykehuset nylig og der var det en lege på fødeavdelingen som fikk høre målene på minstejenta mi -da sa han: du er hva vi kaller en 1:e klasses mamma... hahahahaha, for en gjøk ;) minstejenta sine mål har jeg ikke tenkt å ha igjen, de var: lengde: 56 cm, hode: 38 cm, vekt: 4500 g. Siden jeg nå går på krykker og har fått en så stor baby sist gang så skal jeg innom på kontroll den 2 nov, og hvis den er stor da så setter de meg i gang da.... kanskje vi sees da - men gjerne før den tid :) du får bli med bim-treff :)

Si fra til meg om det er bim-treff, jeg kommer gjerne :)

Oj, jenta di var stor ja... Det kan vel skremme de fleste tenker jeg.

Jeg vet ikke om fødselen min blir normal eller veldig hektisk ennå jeg, har kanskje smalt bekken, og i helten sin familie har de noen svære babyer(helt opp til nesten 6 kg!), så det kan bli tøft(med hastekeisersnitt), eller det kan gå helt fint. Skal til ultralyd når det begynner å nærme seg, for å se om ungen er diger. Da blir det nok planlagt keisersnitt, men jeg håper faktisk jeg får lov å prøve meg på den naturlige måten(du vet, intetanende og naiv førstegangs ;-) )

Var ikke skremmende, men merket at det var en stor baby som ville ut..... Selv om du har smalt bekken så er det sikkert at du trenger keisersnitt, får jo håpe at det går den vanlige veien...det er jo det beste for kroppen. Jeg vet ikke om jeg sa det men jeg skal også inn før for å sjekke størrelsen, og hvis det er en stor så setter de meg igang :)

får du sjansen på å få epidural så si JA TAKK :) det er veldig greit, og ikke tro du ikke kjenner noenting pga den, jeg har hatt det begge ganger og man kjenner det godt nok likevel...men den tar det verste av riene så man kan slappe mer av og spare krefter... Det blir mulig bim-treff lørdag den 14 juli, ei ønsket treff på Hove -vet ikke hvor det er jeg men jeg kommer jeg - blir koselig med treff... Håper du blir med lille fugl :)

-S

Jeg håper veldig på at jeg kan føde normalt ja. Og kommer til å ta den smertelindringen jeg føler jeg trenger og som de vil gi meg, har ikke noen idéer verken for eller mot epidural. Er litt sta da, så kan faktisk være jeg kan ha en tanke eller to om at jeg for svarte skal klare meg uten, men regner med den tanken forsvinner som dugg for sola når det bare gjør vondt nok ;-)

Lørdag 14.juli er plottet inn i kalenderen :) Hove er jo der de hadde Hovefestivalen nå, veldig fint sted med masse turstier og badestrand. Det er forholdsvis lett å finne, si fra hvis du trenger noe hjelp.

Hei Lille Fugl :)

Jeg er absolutt ikke kjent på Hove, så hvis du vet hvor det er så hadde det vært greit med hjelp. Jeg har lagt inn treffet på bim, så meld deg på der så ser alle hvor mange som kommer... Jeg husker jeg heller ikke hadde noen tanker om smertelindring, men guuuuuuuuuuuuuud så j... vondt det var når det satte igang...kunne ikke velge epidural selv første gangen-fikk pga sykdom, men andre gangen bønnfalte jeg om å få det... kjenner mange som er sta, men det er som du sier - får se om tankene er de samme når det begynner å bli vondt. Trenger du å sitte på så kommer jeg kjørendes fra Grimstad, blir litt langt å gå ;) hihi

-S

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...