Gå til innhold

Ang tusenfryd og graviditet...hjelp?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mente jeg leste på denne siden at gravide kan betale mindre når de skal inn i parken fordi de ikke kan ta kan kjøre karuseller. Hvor står dette,og hvor mye blir inngangsprisen på?

Man betaler så så mye etter høyden. under 1.20 koster så mye...osv..

Må jeg da betale for vesla må 9 mnd?

Blir glad for info!:)

Skrevet

Dyyyyyyyyyyytter....... ;p

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Du går vel innpå gjesteinngangen og betaler 100 kr for billetten din, TROR jeg.

Er vel gratis for barn under en viss alder.

Skrevet

Okei! Takk for svar:)

Skrevet

www.tusenfryd.no

men fant ingenting om gravide... jeg sendte en mail, jeg :)

Skrevet

Oh.... gi lyd fra deg da du får svar da! :)

Skrevet

sist jeg var gravid kom jeg inn på Tusenfryd på funksjonshemmet billett.. hehe.. du syntes tydeligvis vi gravide er det!!

Så hvis du finner prisen for f.h, så har du inngangsbilletten din. Husker nemlig ikke hvor mye jeg betalte den gangen.. men det er snart 7 år siden også da!

Skrevet

Jeg bare sa fra at jeg var gravid i luken og betalte pensjonistbilett, mener det var 100 kr.Hun på 9 mnd kommer inn gratis.

Skrevet

Jeg ringte å spurte før jeg dro dit sist. (I år) og hun dama sa at det var karuseller for gravide der også så jeg måtte betale full pris. ingen karuseller jeg kunne kjøre der untatt noe skikkelig kjipe greier for barn som man ikke tar hvis man ikke er med barna sine liksom. Men karusell var vel karusell for di. Litt kjedelig å måtte betale full pris for noe man ikke kan være me på da. Burde vært en egen pris for gravide. hun på 9 mnd kommer inn gratis, min sønn på snart 4 gjorde også det hihi. er under en viss høyde ihverfall. står på tusenfryd.no

Skrevet

Fikk svar:

Hei,

Hvis man er gravid får man honnørbillett til 100 kr.

Med vennlig hilsen

For TusenFryd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...