Gå til innhold

UL i morgen er og nervøs....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gruer meg masse til UL...er ca 7 uker på vei.

Var på UL på 14.februar og da viste det seg at jeg hadde en MA og det var en forferdelig beskjed å få..

Har en litt annen følelse denne gangen siden jeg er så kvalm, men er allikevel kjempe nervøs!!!!

Noen som vet om man er mer utsatt for SA/MA om man har hatt det en gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes å huske at sjansen for å oppleve det igjen ikke er stor,men selvfølgelig er det desverre noen som opplever det flere ganger,hadde selv en MA i februar og er nå gravid igjen, er 14+ 6. Jeg var også nervøs for at det skulle skje igjen og var kjempelettet da jeg kom meg over i 2 trimester. Jeg var på en del UL i 1 trimester pga blødninger,så jeg var heldig kan man si for da fikk jeg mange UL og kunne bekymre meg mindre etter de.

Tenk positivt og si til deg selv at denne gangen går det bra. Kos deg med den lille spiren i magen din!

Skrevet

Tusen takk for svar:)

Skal bli godt å bli ferdig med den første ul så jeg kan slappe litt mere av:)

Lykke til med spiren din du også:0)

Skrevet

Skjønner godt at du er nervøs for UL etter en MA. Var selv gjennom en MA i januar. Ble da anbefalt på sykehuset at jeg måtte sørge for en tidlig UL neste gang jeg ble gravid. Er nå snart 6 uker på vei. Reiser på ferie når jeg er 8 uker på vei. Vurderer om jeg kontakter lege før ferien. Vil jo gjerne vite om det fremdeles er liv, samtidig som jeg er redd for hva en UL vil fortelle meg. Men.... de opplyste på sykehuset at det IKKE var større sjenase for en ny MA/SA om man hadde vært gjennom det tidligere.

Lykke til! Håper å få høre fra deg at det gikk bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...