Gå til innhold

Da er det nok over for oss også, denne gangen

Anbefalte innlegg

Skulle teste i dag, men våknet med rosa utflod og etterhvert litt blod. da gadd jeg ikke å teste. Ringte sykehuset og de sa at hvis ikke det kom mer blod var det en fortsatt liten sjans.....Men de hørtes ikke særlig overbevist ut. Har bare kommet litt brun utflod senere og ingen menssmerte som jeg pleier å ha, men det kommer kanskje i morgen!

Allt føltes meningsløst, men nå begynner jeg å se fremover til neste forsøk, har ingen egg på frys, men er positiv for det. Gleder meg til ferie i syden først, og skal prøve å tenke minst mulig!

Takk til alle i uke 24 gjengen og fra alle andre som har støttet opp med gode råd!

Fortsetter under...

Nei ikke du å, hadde jo håpet at jeg kunne få dele min store glæde med. Har hatt tre negative resulteter tidligere så vet kordan det føles, hadde egentlig gitt opp etter 3 forsøk for tre år siden. Men ser du er positiv ut og det er bra. Må du ha en strålende ferie og håper å få høre snart at du er i gang igjen.

Ser du også takker 24 gjengen, jeg vet heller ikke ka jeg skulle gjort uten dere jeg heller.

sommerklæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...