Bea en av hver Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har testet positivt, og tror jeg er ca 5-6 uker på vei. Har ikke hatt regelmessig mens så er litt usikker. Jeg målte hcg-nivå hos lege mandag, og det var på 42. De mente dette var lavt, men sa at stigningen på 2 dager var avgjørende. Har tatt ny prøve i dag og er så utrolig spent, får svar i morgen. Jeg har hatt spotting og litt småblødning i ca 14 dager nå, men hadde dette sist svangerskap også og da gikk det bra. Vil så gjerne at det skal gå bra denne gangen også... Noen med lignende erfaringer??
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Heisann. Gratulerer så mye :-) Var det via blodprøve du tok Hcg?
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hei! på besøk fra 2 trimester,jeg har hatt blødninger siden jeg var 8 uker på vei,er nå 14+6 og blør enda,heldigvis er det brunt gammelt blod,jeg var på UL og fikk vite at jeg hadde blodansamling i livmoren og at det var grunnen til at jeg blødde. Har hatt store styrtblødninger og de har heldigvis ikke påvirket babyen,men er ganske lei av å blø,har snart gjort det i 8 uker nå. Så det at du blør litt trenger ikke å bety at noe er galt. LYKKE TIL!
Bea en av hver Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Var via blodprøve ja. Den sendes inn til sykehuset. Måler verdiene dag 1 og så dag 3. Bør ha fordoblet/tredoblet verdiene til dag 3. Er så forferdelig spent på svar i morgen tidlig. Blødde jo en del sist også, men denne gangen har det holdt på så mye lengre. Får bare krysse fingrene for at dette går bra. Kan oppdatere med resultat i morgen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå