Mamma i uke 28 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Advarer mot tyske Kiddies24.com. Bestilte MaxiCosi babysete, base og Quinny Zapp 1. mai. Skulle spare 1500 kr, men gjett om jeg angrer. Kiddies sendte varene omgående, men transportøren deres GLS roter noe sinnsvakt. De glemmer varene på et lager eller sender dem i retur til avsender. Da setet endelig dukket opp i forrige uke var det så vidt emballasjen hang sammen. Jeg har sikkert sendt 20 mail til Kiddies for å mase. Tilbakemeldingene er stort sett ja og ha .. Venter nå spent på resten av varene. Skulle ikke forbause meg om jeg må betale dobbel fortolling også enda jeg ba Kiddies om å splitte fakturaen da de splittet ordren. Aldri mer Kiddies !!
vårspiren Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Og aldri mer Pingpong for min del. Har enda ikke fått siste del av bestillingen min som jeg sendte i fjor. Mailer og maser ukentlig, men de tar seg ikke engang bryet med å svare... Så det blir neppe noen netthandel fra Tyskland igjen for mitt vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå