Monimamsen & Gullet - 07.03.08 Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hei jenter ;o) Jeg fikk vite for 2 dager siden at jeg er gravid igjen ;o) Jeg har tatt endel sol - jeg skal i bryllup i juli, og vil veldig gjerne være brun og fin til det..... ;o) Så nå lurer jeg da på om gullet i magen min kan bli skadet av at jeg tar sol????? Har lest et sted at det ikke er bra i starten av sv.skapet, og et annet sted at jeg kan ta sol!!!!!!!!!!!!! Blir så usikker altså......Så nå er jeg redd for at "skaden" alt har skjedd, siden jeg har tatt masse sol i det siste........ Er det noen her som vet helt sikkert?! Stoooooor klemz fra en engstelig:
lotta72 har fått Anders Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Ikke noe problem å ta sol i begynnelsen av svangerskapet. Det er på slutten at man skal være litt forsiktig. Det er helt ufalig for barnet, men på slutten kan man få pigmentflekker.
aprilspøk Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Man bør ikke være for lenge i solarium av gangen. Ikke bra for fosteret å bli overopphetet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå