Phiphi Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Etter 6 slitsomme uker innlagt på sykehuset for svangerskapsforgiftning med en plan om å forløse via keisersnitt i uke 34, gikk jeg i fødsel av meg selv i uke 32+2. Riene varte i to døgn, ved 6 cm åpning synes jeg det begynte å gjøre vondt så da kjørte de meg over på føden hvor alle hadde ventet på min fødsel i flere uker. fikk epidural som funket fantastisk, ble derfor en rolig atmosfære og perfekt fødsel i utgangspunktet. Iben ble da født kl 05.30 og veide 1.8 kilo. merket ikke noe til pressrier eller noe som helst, så de hjalp meg litt med vakuum og hun var ute på en to tre! Den andre jenta klarte dessverre å vri seg med hånden først + at legene hadde problemer med å finne hjertefrekvensen. Fødselen endte derfor rimelig dramatisk med hastesnitt og Adele var ute på 1 minutt! 1.5 kilo og pustet helt flott! Legene var visst litt positivt overasket over hvor godt alt endte. Jentene skal legges fra kuvøse og over til seng allerede i morgen! Selv er jeg helt ødelagt fra topp til tå rent fysisk... ligget i 6 uker, fødsel, keisersnitt, narkose, medisiner, fortsatt høyt blodtrykk osv..hehe. men proteinene forsvinner i disse dager. Uansett helt herlig at dette har endt så godt, de er så vakre og skjønne begge to og helt like! bare ene er litt mindre selvfølgelig:) så herlig å være tvillingmamma!
Phiphi Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2007 Og fødselsdatoen ble selveste st.Hans aften, 23 juni!
MalinL *2 gullgutter* Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer så masse Phiphi!! Høres ut som du har hatt noen tøffe uker på sykehuset. Da tenker jeg på hvor heldig jeg er som fortsatt har mine 2 små i magen og har minimalt med plager. Er 38 uker i dag. Kos dere masse!! Jeg kommer snart etter )
emlyn Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer masse! Skal si du har hatt en tøff tørn, men tipper det er verdt det. Håper du får litt avlastning slik at du kan komme deg litt selv også! Kos dere mye!
EK78 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer så masse :-) . Så bra at alt endte godt. Jeg har tenkt masse på deg. Håper du får litt tid til å komme deg også nå. Det er ikke bare bare det du har vært igjennom. Jeg er kjempeglad for hver dag og uke som går og de sier på UL at alt er bra. Ønsker dere masse lykke til videre og kos dere med prinsessene. Fine navn forresten :-)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer så mye!!! Fødte selv mine tvillinger i uke 32 så jeg vet hvordan det er. (de er 1 år nå) Ønsker deg masse lykke til og håper du slipper å være på sykehuset like lenge som oss. Nyt tiden for den går så innmarri fort! =) Masse lykke til og gratulerer så masse igjen. =)
Solskinnsjenta Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Gratulerer så mye! Dramatisk fødsel som endte godt, håper du klarer å kose deg masse med jentene dine nå Lykke til alle sammen!
Nurkers Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Gratulerer så mye med jentene dine!! Ble rørt her jeg sitter. Fødte selv to jenter på st. hansaften i uke 32.1 i fjor, så minnene kom tilbake=) Og tenk på lørdag feiret vi ett års bursdag alt. Et helt fantastisk år med fantasiske jenter! Kos deg!!
Gjest Skrevet 28. juni 2007 #9 Skrevet 28. juni 2007 Gratulerer så mye! Har tenkt masse på deg.. Flott at alt gikk så fint alikevel da. Håper du kommer deg raskt igjen, og at du har masse støtte av venner og familie. Gleder meg masse til det er min tur! Men krysser fingerne for at det er noen uker til ennå.
Mistet den ene + feb 2010 baby Skrevet 30. juni 2007 #10 Skrevet 30. juni 2007 Gratulerer så masse!!! Så flott at det har gått så bra Har tenkt på deg i det siste og lurt litt på hvordan det har gått med deg så det var jammen godt å se at alt står bra til. Ene tantebarnet mitt var 1750 g da hun ble født i uke 31+5. Det gikk supert! Ikke noe problemer i det hele tatt. Men herrlighet så smått! Lykke til videre og kos deg med nurkene
elton Skrevet 2. juli 2007 #11 Skrevet 2. juli 2007 Nå så jeg innlegget her, må jo gratulere masse her også jeg vet du! Nydelige jenter du har fått!! Klem
Bentus Skrevet 2. juli 2007 #12 Skrevet 2. juli 2007 Gratulerer med jentene og flott at alt gikk bra.Guttene mine kom også i uke 32+2:o)Har gått kjempe bra med de.Det har bare vært litt småtteri med de det første året,men ser ut som det har blitt bedre etter det.Lykke til videre og kos deg med prinsessene dine:o)
mamma :-) Skrevet 3. juli 2007 #13 Skrevet 3. juli 2007 Gratulerer! Flotte navn! Lykke til! Hilsen 11 uker og tvillinger i vente ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå