Gå til innhold

I dag skal det feires!


Gjest

Anbefalte innlegg

I dag skal endelig meg og sambo feire at vi skal bli foreldre. Vi har tenkt tanken lenge, men først var det usikkerheten og blødninger som hindret oss, deretter laber appetitt og kvalme.. Men i dag skal vi altså feire det; middag på big horn og kino etterpå. Snaddent! Er elleve uker i morgen, så da må det vel sies å være på tide? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha en herlig kveld! Blir vel en tur ut på oss på fredag, tenker jeg. Og så så mye billigere det blir å gå ut når jeg bare drikker vann... Taxipenger sparer vi jo også... Hihi. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! Vi skulle egentlig feire på mandag. Da var jeg 9 uker på vei, men så ble jeg syk, så da får vi bare ta det igjen!

 

Kos deg masse! Lille bebisen fortjener å bli feira ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den gjør det vettu. Tenker bebisen setter stooor pris på en herlig biff, bakt potet og påfølgende bananasplit til dessert :P Vet ihvertfall at mamma setter pris på det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man få DOBBEL banansplitt tror dere??? ;-) Jeg kommer tilbå bli såååå stooooor de neste månedene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det er flere! Jeg kan godt påta meg ansvaret om å sjekke om det er mulig å få dobbel altså.. Kommer med en oppdatering på det ;)

 

Fnis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...