Gå til innhold

På tide med en positiv tråd!


Joy-04 og -08:)

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Vi er sammen om å være i dette trimesteret med så mange bekymringer, så jeg tenkte det var på tide å tenke positivt. Først og fremst: vi er GRAVIDE!!!!! Hurra for oss!

I tillegg er det ikke større grunn til å bekymre seg for SA/MA enn å få dødsangst av å gå over et fotgjengerfelt.

Jeg for min del er frisk i formen, det nærmer seg ferie, solen skinner, snart skal jeg hente gullet i barnehagen, om noen uker skal hele familien få en god nyhet, førstemann skal få nyheten om at mamma har baby i magen, denne høsten blir ikke kjedelig, jeg har en fantastisk mann, på radioen spiller de en herlig sang, jeg har fått meg nye sko osv osv.

Nok av grunner til å kose seg med dagen, og legge vekk bekymringer som trolig aldri blir noe av uansett.

Ha en super dag, alle sammen! Og nyt graviditeten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

god skrevet, kjente smilet kom om munnen=)

 

 

TENK VI ER GRAVIDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Helt utrolig, kan ikke tro det!!!!!!!!!!!!

 

 

En super sommer til deg også=)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en koselig påminnelse!

Ble glad når jeg leste det du skriver og det er så utrolig sant :)

 

Håper dagen din har vært fin. Min har vært super på tross av manglende sol og gnagsår fra mine nye sko :)

 

Kos deg videre i graviditeten!!

Og en stor hilsen til alle dere andre også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå, den trengte jeg virkeli nå! har sitti her å lest om sa og ma å alt d der. er gravid for andre gang, har ikke opplevd noe vondt. var positiv når jeg hoppet hit ista, men fikk det plutseli for meg at det mest sannsynli kommer til å hende noe galt... grusom tanke, helt grunnløs

 

så den trengte jeg! skal nyte hver dag som går, og om 7 uker er jeg over på 2 trim, og venner å kjente ska få gode nyheter!

 

live er herli dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var masse positive tanker! Jeg er i ganske lik situasjon, nettopp fått greie på at jeg er gravid for annen gang og har masse tanker som flyr gjennom hodet. Ble så glad når jeg leste innlegget ditt! Det er viktig å tenke positivt. Vi er jo heldige som er gravide, og det er masse å glede seg over i hverdagen! Stå på og lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra innlegg som der var morsomt å lese! Statistisk burde det vel vært noe slik som to slike innlegg pr ma-/sa-innlegg ;)

 

Selv prøver jeg å lese til eksamen... Så litt sol, sko og sang gjorde derfor godt. Har ellers vært hos legen for første kontroll i dag. Ble ikke noe klokere av det.... Han gjorde ingenting og jeg ble sendt til Fürst for blodprøve (han tar ikke selv!). Der hadde de sommerstengt! Gikk sint videre til min favorittbutikk (NoaNoa) og kjøpte meg glad igjen med en fin og sommerlig veske :)

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for et fantastisk innlegg! :)

 

Jeg har en dansebaby i magen - så den for første gang på UL (uke 10) i går. Den er like dårlig til å danse som sin mor, men jeg kan ikke slutte å smile! :) :)

 

I tillegg fikk vi den første gaven til babyen fra lillesøsteren min i dag, supersøte sokker. :)

 

*danser rundt med det lille knøttet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kjempebra skrevet! :-)

 

Koser meg og gleder meg til magen vokser så den synes! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese alles svar! Og så bra at alle fant noe positivt å fokusere på! Synes vi er inne skal passe på hverandre, og det betyr trøst når noen er redd, men også at vi passer på hverandre så vi alle får en flott graviditet. Hva med at vi senker terskelen for positive innlegg? :) Alle dere brukere som leser, men skriver inn fordi dere har det bra, gi oss en lyd. Si hei! Så slipper det å bare bli et frykt og bekymringsforum, som tross alt er det motsatte av hva graviditeten vår skal være.

Og når hormonene mine kikker inn og jeg føler for å klage en dag, minn meg gjerne på mine egne ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjorde godt å lese alle de flotte innleggene=) Skal på tidlig ul på tirsdag om en uke og nå kjenner jeg at jeg plutselig gleder meg mer enn jeg gruer meg=) Sitter på nattevakt nå, er litt kjedelig, men i morra blir en topp dag!! god natt alle sammen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...