Gå til innhold

dette har vært en veldig laaang uke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var jo på UL forrige torsdag da jeg var 6+4, og fikk beskjed om at det antagelig var noe feil iom legen ikke så noe bankende hjerte. Jeg hadde hatt blødning i to dager.

Fikk beskjed om å dempede forhåpninger og forberede meg på det verste.

Nå er det 1 uke siden jeg har blødd. Det jeg stusser ved er at jeg fortsatt føler meg kjempegravid!!

Jeg har fortsatt ømme pupper, har vært veldig kvalm og får i meg lite mat, dette har vært siden helga. Og har fortsatt strekkfølelse i livmor og mensmurring.

Er det noen her som har opplevd MA men fortsatt følt seg veldig gravid.??

Det er så tungt å gå å bare vente på dårlige nyheter. Man tenker så mye og håper jo at alt er bra...selv om håpet kanskje er veldig lite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke tolv. Trodde vi skulle få de vår lille baby, og det fikk vi for så vidt, men hjertet banket ikke. Ut i fra størrelsen på fosteret mente legen at baby hadde dødd i uke 9/10. Men kroppen min følte seg like gravid, med ømme bryster, hyppige toalettbesøk osv. Symptomene ga seg ikke før en uke etter utskrapning. Det er fordi hormonene fortsatt sitter igjen i kroppen.

Håper inderlig ikke at det samme har skjedd med deg! Tenk masse positive tanker, for kroppen har ikke godt av at vi stresser og er triste. Nå er jeg gravid igjen i 5 uke, kun 2 måneder etter vi fikk den triste beskjeden.

Jeg sender masse positive tanker din vei! Lykke til :)

Skrevet

Hei:) Jeg var på ultalyd igår,var 8+6. Da fant de ingen hjerte aktivitet. Tok også en hcg prøve igår,den var sunket. Så fikk bekreftet ma idag. Fosteret døde i uke 7,så ligget nesten 14 død i magen min. Ikke for og skremme deg, men jeg har følt meg veldig gravid,kastet opp hver morgen,mens murringer og ømme pupper. Har det idag også,men det er fordi vi fortsatt har hcg i kroppen. Skal på sykehuset til fredag,for og ha en utskrapning med full narkose.

Ønsker deg lykke til,og håper alt er vel med din spire:)

klem

Skrevet

mener 14 dager

Skrevet

Jeg fikk spontantabort i uke 10. Tom fostersekk men følte meg gravid hele tiden. Symptomer helt til etter utskrapinga og enda noen dager. Får du ikke komme på ny ultralyd snart, eller er det for tidlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...