Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Hvordan tar man det? Og blir man sittendes på do i evigheter eller tømmes man relativt raskt? Aldri prøvd før, men lurer på om jeg skal prøve det nå...om ikke fødselen kommer i gang så får jeg i hvertfall tømt meg...er litt, ehem, hard i magen...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Mann tømmes ganske raskt, men kan godt hende at du føler trang til noen små do besøk utover dagen. Men tror ikke du blir sittende på do liksom.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. juni 2007 Ok;) Takk for svar
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 jeg har prøvd det når jeg skulle til røntgen av nyrene, å jeg trodde tarmen skulle vrenge seg ut av rompa:P satt på do i hvertfall en time å styra, rakk ikke få på meg buksa før jeg måtte dra den ned igjen:O helt sykt!
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. juni 2007 Det hørtes behagelig ut...NOT;) Hm, får se hva jeg gjør...nå skal jeg uansett spise litt middag..så avventer litt med den klyxen ja..
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 Spørs litt hva man tar....Mini klyster som Microlax har som regel ikke den effekten som anonym beskriver over her...Da tømmes man ganske kjapt, uten problemer Hvertfall min erfaring...
kokelimonke Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 huff, nå blir jeg litt engstelig her.. Har hele tiden tankt at jeg ville ta klyster på sykehuset før fødselen, men å sitte en time på do under rier som herjer høres jo ikke veldig ålreit ut???!
OhMyGod!!! Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 hehe, er greit når det er over da, men ble både svett å klam å ekkel av den jeg altså.... så legg av litt tid til den, er ikke farlig da selv om det er skikkelig ubehagelig
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jeg kommer til å takke ja til klyster på sykehuset. Tenk å måtte gå på do etterpå, det tror jeg er veldig vondt. Så vil tro det er bedre å få tømt seg ordentlig først... Ang. miniklyx, det vet jeg ikke hva er, men om det er samme som microlax så er det ikke noe farlig, tarmen vrenger seg ikke Men jeg klarte ikke holde det inne så lenge som man skal da, så mulig jeg ikke fikk full virkning.
kokelimonke Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 hvordan blir dette klysteret satt da? Noe som sprøytes inn også skal man prøve å holde seg også løpe på do?! Settes det av en jordmor eller? er veldig klar for å ta det jeg og, men har prøvd noen avføringstabletter før og det var VELDIG lite behagelig :-/ Men det fungerer forhåpentligvis på en annen måte siden man spiser en pille?!
LilleMy med nr3 Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 microlax har ikke på langt nær samme effekt som saltvannsklyx eller oljeklyx. disse er gjerne to-tre ganger større og blir brukt i forbindelse med tømmeregimer ved undersøkelser ala rtg, ul, mr osv. jeg har ved flere anledninger brukt microlax. så klart det svir litt, men man er jo ikke vant til å ha smørende oljer i den form oppi der, så det kan virke ubehagelig. selve trangen til å tømme seg er over innen en time. snakk om 2 ss med olje som blir dytta inn, begrenser seg hvor mye av tarmen den klarer å rense opp i ;-)
Turid Laila Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Nei det aner jeg faktisk ikke. Har bare prøvd Microlax jeg, og den spruter du jo inn selv, og skal holde inne i fem min, men det er ikke så lett da :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå