Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 I går testet jeg positivt. Denne graviditeten var ikke helt planlagt. Har en liten datter fra før på litt over 1,5 år...Dette blir spennende, jeg må bare venne meg til tanken...Det blir litt under 2,5 år mellom god-jenta og ny baby...Så nå har jeg registrert meg her.Har nesten ikke gått opp for meg enda, og bare mannen min som vet det foreløpig. Har tenkt til å prøve å holde dette hemmelig en god stund-hvis jeg klarer da. Synes dette er like spennende som sist jeg...
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei Da er vi jo i samme båt. Jenta vår er 2 år neste mnd. og jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen. Kjempekoselig, vi har planlagt det da. Spennende ja... Det blir kjempebra, de får sikkert mye glede av hverandre når de er så tette... :0)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Gratulere så masse! :-) Velkommen inn hit! :-) Min minste er også 1 1/2 år! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Hyggelig å høre fra en i nesten tilsvarende situasjon. Selv om det ikke var planlagt, så har du nok rett i at de vil få stor glede av hverandre. De fleste med to tette barn sier jo det... Lykke til med svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå