Dragemor Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Heisann. Siden 2 av 4 har født tenkte jeg å sjekke om det fortsatt er flere enn meg som er intressert i å ha treff i Horten... Neste uke er jeg selv litt opptatt og klarer tidligst å komme litt etter 1930 - er i moss på trafikalt grunnkurs frem til 1900 båten. Derfor er det litt greit å vite om det er flere som kunne tenke seg å treffes... Jeg kan jo komme når båten kommer - men det er kjedelig å sitte alene i en halv time ;o) Om det er interesse ... kan dere hjelpe meg med å spre ordet? og se om stemningen går mot 19 eller 1930...?? Tror ikke alle i vestfold er her inne på Bim-vestfold sidene... (
Dragemor Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2007 Og dag selvfølgelig... Har vært på torsdager hittil, men det kan sikkert flyttes om det gjør at flere kan komme... og plassen kan endres... Må bare sjekke at de er åpne ;o) Stallen stenger 2000 mandag og tirsdag ;o)
Zerotondo Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jeg kan ikke på BIM-treff i dag, men tenkte jeg skulle ta en tur til Tønsberg på formiddagen i morgen. Skal du dit? Ellers hadde det vært hyggelig med flere treff framover,- men vanligvis er formiddagene uaktuelle for meg.. Frem til jeg går ut i permisjon iallefall.. Om treffene er i Horten eller Tønsberg er det samme for meg,- jeg har bil Klem,C
Dragemor Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Er ikke noe i Horten i dag ;o) Men håper at vi får det til senere en gang. Ja jeg skal i morgen på formiddagen ) Ser ut som det blir litt folk:o) koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå