Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 graviditetssymtomer? hvis jge er s heldig å være gravid er jeg i uke 3 så enda litt tidlig;)
nurket Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 manglende mens, såre pupper som står rett til værs og konstant tissetrengt... Lykke til!
lizzie81-jente08-termin:050110 Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Fikk ømme pupper rett etter EL, men det er vanlig for meg.. Ei uke etter det klarte jeg ikke kaffe lenger, ble skikkelig kvalm av det..
Miraluca Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 uhm...menstrasjonslignende smerter i magen, var sikker på mensen kom, men det gjor den ikke, 2 striper istedet. Denne uken har puppene begynt å bli ømme òg + at kjeden kjentes litt øm ut i går da vi hadde sex... (sorry for detaljer her, men du spurte ) har lest at det er helt normalt da.
Engel, skatt og lite frø. Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Jeg ble veldig svimmel, såre pupper som bare ble større og større (endelig;))veldig trøtt og sulten hele tiden. Nå er jeg 7 uker på vei og liker ikke kaffe lenger. Er ofte litt kvalm, men bare kastet opp en gang. Ikke så trøtt lenger heller. Digger saftis og alt som har fruktsmak. "Tørst" fra Nora er favoritt. Sånt har jeg aldri brydd meg om tidligere.. Gratulerer og lykke til!
Ups...4 blir til 5 i sommer... Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 signerer under denne jeg.. hehe!! og legger til oppblåst mage.....
lotta72 har fått Anders Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Ufattelig trøtt, og følte at jeg var fyllesyk hele tiden.
Miania - februarbaby! Skrevet 27. juni 2007 #9 Skrevet 27. juni 2007 Jeg har fått Pamela Anderson pupper, det er ut som om jeg har silikon! I følge siste mens er jeg 7 uker på vei, men legen trodde i dag jeg kanskje bare var 5 uker. Uansett begynte de puppene å vokse tidlig. De ser ut som om noen har blåst de opp! Også er de veldig ømme da... Ellers er jeg litt kvalm og har mensmurring/strekk.
Gjest Lenchen Skrevet 27. juni 2007 #10 Skrevet 27. juni 2007 Jeg hadde ganske kraftige stikk nederst i magen og ømme pupper.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #11 Skrevet 27. juni 2007 Jeg fikk ømme pupper og de står rett ut. Oppblåst mage og det kjennes ut som jeg har forspist meg på gjærdeig. Veldig tørr i munnen og drikker mye vann... uggen men ikke kvalm... Veldig trøtt og det kjennes ut som jeg ikke sover på nettene.. og hormonene begynner å komme kjenner jeg... null tålmodighet! hehe
AlmaN Skrevet 27. juni 2007 #12 Skrevet 27. juni 2007 Vondt nederst i ryggen og bekkensmerter. Dette var før uteblitt mens. Deretter oppblåst mage og ømme pupper.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #13 Skrevet 27. juni 2007 Første graviditeten, hun er snart to år, følte jeg det på meg før mensen uteble pga vonde pupper. Nå har jeg akkurat hatt en positiv test igjen :0) og før denne mensen uteble har jeg vert småkvalm og svimmel...
Bohema77 Skrevet 27. juni 2007 #14 Skrevet 27. juni 2007 Jeg var så trøtt og hadde en merkelig uvelhet, lignet litt på kvalme. En melkesmak i munnen. Slik var jeg en uke, så fikk jeg menssmerter og etter 3 uker kjente jeg brystsprengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå