line_n & sara Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 æææ..stakkars nesa mi..nyste nettopp blod, og nå bare renner det.. sitter her med en dopapirbukett oppi nesa.. ugh..
Prinsesse 07+nurk juni 2011 Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 hehe huff da:) har heldigvis aldri blødd neseblod jeg, men kan tenke meg hvordan det er. Er veldig mye tett i nesen om dagen, uten å være allergisk eller forkjølet, men jordmor sa at dette var veldig vanelig men at de ikke kunne si hvorfor så mange ble det hihi:)
Gjest Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 hm jeg og er veldig tett i nesa fortida. men var hos legen i går og han ville ta en prøve eller utvidet blod prøve av meg. men vist det e vanlig, da slå jeg meg til ro med det.
babykos71 med en flott PRINS. Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Jeg blødde faktisk neseblod for første gang i svangerskapet.......Gikk for over.....var litt sår der oppe etter litt pollenallergi.....Har hørt man kan blø lettere neseblod når man er gravid.......Hvorfor vet jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå