Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Syns Matilde også er fint, men da uten "h". Men er veldig glad i A-endig på slutten av navn, så det må bli enten Matilda eller et annet navn... HI
mortiltre:-) Skrevet 2. juli 2007 #6 Skrevet 2. juli 2007 Datteren vår heter Matilde og vi er veldig godt fornøyd med det navnet. (Må alltid si Matilde uten h da.) Ikke så mange som heter det:-)
Vannmann35 Skrevet 3. juli 2007 #7 Skrevet 3. juli 2007 Jeg liker det ikke - blir for tungt og voldsomt for meg. Ser for meg en sur gammel matrone!
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #8 Skrevet 3. juli 2007 Synes det er et fint navn!! Ordentlig navn. Har ei lita Matilde selv,vi bor på østlandet med brei dialekt så det mente jeg matilde er finest
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #9 Skrevet 3. juli 2007 Matilda er mitt topp navn for tiden. Synes d er kjempe fint. Bare synd sambo ikke er enig : ( Synes også det er finest uten h, og mindre brukte enn Matilde.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2007 #10 Skrevet 3. juli 2007 Dette er et navn jeg kan lære meg å like kjenner jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå