Amazed..♫ 01.02.2012 ♫ Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 ..før jeg er 15 uker på vei, jeg!! Er ikke det veldig sent?? Sist fikk jeg høre den i uke 12. Nå var jeg hos lege i uke 7, og skal til jordmor igjen i uke 15 som sagt.. synest det er lenge å gå uten å vite at det er liv nedi magen jeg altså.. Er det andre som må vente så lenge før de får høre noe??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Tror ikke det er veldig sent. Ikke alltid man kan høre hjertelyd så tidlig en gang. Jeg er 25 uker på vei, og skal til jordmor for første gang til uken. Har tatt ult lyd, men aldri fått høre hjertelyd.
Birthen Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Samme her. Skal ikke før i uke 16! Synes de har strammet velidg inn på antall kontroller nå. Særlig når man ikke er førstegangsfødende. Jeg ringte til Volvat for å få en ekstra sjekk. Tenkte det var kjekkere å dra på ferie hvis jeg hadde fått høre noe til min lille venn der inne, men de hadde ikke jordmor og gynekologen var ikke tilbake før i slutten av august. Sukk. Så da blir det å dra på ferie og satse på at alt er bra - det er det jo sikert, men likevel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå