Gå til innhold

Noen som har erfaring med Volvat eller Ciconia i Århus i Danmark?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol

Nei, men vi er hos ALeris i Oslo og er veldig fornøyde med de. Legene og sykepleierne er veldig koselige. Både jeg og mannen min føler oss veldig godt ivaretatt der.

Så jeg anbefaler de på det sterkeste!

HEI.. har vært på Ciconia og hatt 3 forsøk uten noen spire. har hatt to sa og en neg..

Koselig sted, men dårlig oppfølging og mye tanker i ettertid.. les innlegget til Brumm.. ang det å endelig bli tatt seriøst..

Har også svart på dette..

Uansett hvor du skulle ende opp hen, ønsker jeg deg masse lykke til..

Annonse

Vi holder til på Ciconia, og er kjempefornøyde! Utrolig hyggelige sykepleiere og Karsten Petersen er en veldig dyktig lege.

Veldig kjappe med å svare på mail, og er bare å ringe når man lurer på noe.. er veldig behjelpelige med alt. Jeg synes ikke oppfølgingen er dårlig, som hun over her skrev. Er min mening iallefall:)

Kan på det varmeste anbefale denne klinikken!:)

Jeg er også fornøyd med klinikken sånn sett de er herlige mennesker osv.. men det jeg mener er at når man har mistet og ikke lykkes og han vet jeg har tette eggledere, så burde han sjekket om disse er væskefylt osv før han satte meg igang igjen og igjen.. for hvis det er det må disse fjernes før jeg kan bli gravid evt...

Rart han ikke har gjort noe med det.. og dette lurer han nå på og skal finne ut.. litt sent kanskje?!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...