gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Jeg er en førstegangsfødende jente, som plutselig fikk noen smerter som kan minne om menssmerter, i natt i 1tiden.. Var på nattevakt(jobb), så jeg gikk ikke å la meg før i 7.30tiden, sovnet ikke før 8.45pga smertene Våkna igjen og følte meg i fin form igjen i ca 15min før det er tilbake på samme galeien.. Smertene er menstruasjonsaktige smerter, de er intense (er der hele tiden, uten at de kommer og går), føler meg litt uvel.. Noen som har opplevd lignende som kan fortelle meg hva dette er, og er det normalt så tidlig som i uke 35?????????
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 hatt det samme jeg.nevnte det for jordmor og det er barnet så presser mot nervene...hun sa at jordmoren er myye større nå og tenk hvor liten den er i forhold til vi har mensen...så det var normalt at vi skulle kjenne dette....kom det veldig regelmessig kunne det være tegn på fødsel i gang ......
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hei.. Jeg er i uke 34 og har ikke hatt noe som helst plager..Men for noen dager siden har jeg åsså fått mens smerter, vondt når jeg bæsjer og tisser og vondt i korsryggen som iler ned i beina..tror det er bekkenløsning som kommer nå, er ikke uvanlig det-legen sa det mest sannsynlig var det!
gramsa*j260707*+170111spire Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2007 Takk for alle svar.. Bekkenløsing har jeg hatt, og det er jeg ferdig med.. tror hodet har festa seg her, og da pleier bekkenløsinga å gå over også.. er i alle fall ikke det jeg har.. 100% sikkert..
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Skal du jobbe nattevakter i det hele tatt som gravid?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå