Gjest Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Har akkurat vært på UL og sett lille frøet. Det var 1 cm i dag, og hjertet banket og slo. Det er en helt utrolig følelse. Tenk at jeg har to hjerter i kroppen min, og ett som sitter i en helt egen liten kropp!!! Jeg er kjempeglad for resultatene mine så langt, livmoren oppfører seg som den skal foreløpig! Det blir lettere å slappe av og kose meg med tanken på babyen, troen på at det skal gå bra vokser hele tiden. Legene sier også at alt virker veldig lovende. Ellers sliter jeg med en enorm trøtthet!!! Sovner på toget på vei til jobb, i stolen på jobben foran pc'en, sovner på toget fra jobb, etter middag, når barna er i seng.... og hele natten. Ikke mye action i meg om dagen. Og når jeg ikke sover spyr jeg. He he. Skikkelig sosial-berte nå. NOT. Stakkars mann. Og barna mine... Heldigvis varer det ikke så lenge, da. Gleder meg til neste uke, da er det FERIE! Lang ferie!! Håper alle overlever symptomer (evt angst ved ikke symptomer), og at sommeren blir fin for dere alle sammen! Klem
Måånestråle Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Jippi, så godt å høre at alt står bra til, Bringebæret! Du skal se at du har fått kustus på den vriene livmoren din nå God tur videre i svangerskapet og GOD FERIE!! Klem fra (på besøk fra BliGravid)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå