Gå til innhold

Mulig jeg må forlate dere.. MA??


Skuddårsmamma=)

Anbefalte innlegg

Etter å ikke hatt mens siden pille slutt i februar, testet jeg sterkt positiv på GB tester for 8 dager siden. Legen kunne bekrefte at jeg var gravid, og ut i fra GU mente han kanskje 8 uker på vei+. Ble henvist til tidlig UL, hvor ikke noe foster kunne ses. Ble antydet at jeg kanskje var 3-4 uker på vei. Var til legen i dag, og hun syntes det var merkelig. Ny UL på fredag, og har tatt 1 sett med hCg i blodet i dag. Er så utrolig bekymret. MUlig MA?? Har ikke hatt blødninger.

 

Blir glad for å høre deres erfaringer og hva dere tror!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Prøv å ta det med ro til du får tatt ny UL på fredag. De ser veldig fort om det har vært noen fosterutvikling når de har en annen/tidligere UL å sammenlikne med. Jeg har hatt 3 MA og 3 SA de siste årene. Siste gang fulgte de meg med UL fra uke 5 til uke 7. De sa allerede i uke 6 at dette så dårlig ut, men valgte likevel å vente en uke til for å være på den helt sikre siden. Det var dessverre en MA og endte i utskrapning. Det som er litt kinkig i ditt tilfelle er jo at ingen har anelse om befruktningstidspunktet, med mindre du har fulgt med på eggløsningen din? Krysser fingrene for positivt svar på fredag og stigende HCG!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Utrolig trist å høre at du har vært igjennom så mange SA/MAer, men håper det går bedre med deg/dere nå!!

Har prøvd å fulgt med på når jeg evt har hatt EL, men uten å ha lykktes. Umulig med temping pga skiftarbeid, og har fått neg res på Eltester, men jeg har ikke vært så flink til å teste vær dag :( Mente jeg hadde EL rundt den 10 april, var bombe sikker da, men det kan ikke være rett siden ting har blitt slik det er nå. Så jeg aner virkelig ikke. Jeg må vel bare prøve å ta det med ro og smøre meg med tolmodighet.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...