Gå til innhold

prøver her inne også jeg, ang masse slim.

lioevr- Verdens lykkeligste

Anbefalte innlegg

Jeg hadde el på mandag (sikker pga temiping)

har ikke hatt sex siden mandagen, og el slimet har vært fraværende siden den kvelden.

men når jeg gikk på do i dag, kom det horver av helt blankt, gjennomsiktig slim på papiret. det var virkelig mye! og ikke var det el slim heller.

helt vannaktig på en måte, samtidig som det var litt ttekstur.

har aldri vært borti dette jeg, så får prøve dere.

noen som veit hva dette er??

ikke luktet det noe heller...

Fortsetter under...

Forrige gang jeg fikk det så ble jeg gravid!! Ikke for å gi deg falske forhåpninger, men husker kjempegodt at jeg fikk en hel haug med blankt litt tykt slim noen dager etter sex. Stusset veldig over hva det kunne være, men konkluderte med at det måtte være svømmere blandet med EL-slim som hadde ligget "inne i meg" (uffameg, dette ble da veldig detaljert...sorry...men eneste måten jeg kan forklare det på!) siden vi hadde sex et par dager før. Tenkte at vi hadde truffet EL-perfekt og at svømmerne hadde blitt "holdt på plass" der inne av EL-slimet lenge nok til at jeg ble befruktet... Vanligvis kommer det jo "noe" ut igjen rett etter sex, men det gjorde det nemlig ikke denne gangen - og jeg ble egentlig litt fornærmet fordi jeg trodde samboer'n min hadde "faket".... hihihi.... Men så ble det altså en graviditet ut av det... Vet jo selvfølgelig ikke om det var denne ene gangen som gjorde meg gravid da, men uansett :-)

Satser på at det er full klaff for dere nå lioevr!!!

Ps. Det er ikke plass til flere meldinger i innboksen din, så jeg får ikke svart deg...

da håper jeg selvfølgelig og krysser fingrene :)

gjør jo det hver eneste mnd, men gjør vel ikke noe å håpe litt ekstra :)

har slettet litt meldinger nå, så du får svart :) glemmer jo det at man bare kan ha 10 mndl eller noe sånnt, glemmer jo helt å slette :( hrmpf..

alle skulle hatt ubegrenset med meldinger synes jeg. hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...