Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 På natta er det helt jævelig.. når jeg prøver å snu meg må jeg jo hjelpe til med hendene for å få magen med på å snu seg rundt.. men det gjør så sabla vondt i leddene rundt omkring lysken, de knekker liksom.. og jeg merker også at hofte knekker seg såpass at jeg lurer på om den går ut av ledd. Gjør så vondt at tårene presser seg frem. Flere som har den sånn?? er nok bare kroppen som mykgjør seg til fødsel, men dæven steike så vondt det er da. hadde ikke slik med førstemann tror jeg.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Det hørtes skikkelig vondt ut!! Jeg kjenner igjen teknikken for å snu seg i senga...er et sliit! Men jeg har mest vondt i fingre og håndleddene...tror det er pga vannet som har flyttet inn i meg.. Ikke lenge igjen nå da takk og lov:)
Yrha Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Ja, det er grusomt å snu seg i senga, så jeg gjør det minst mulig. Men jeg blir jo så stiv av å ligge i samme stilling hele natta å da! Det hjelper en del med satin-sengesett og laken. Og satin nattkjole
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 ja jeg har det sånn, og det er helt grusomt! det smeller i bekkenet og hoftene og lysken min kjennes nesten ut som at den rives ut av kroppen min, da jeg skal snu meg i senga... og jeg får veldig vodnt å ligge på en side hele tiden.. så jeg må snu meg ofte.. snuffs snuffs
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 Kjenner til greia... Det gjør skikkelig vondt, dt knekker så høyt hos meg noen ganger at jeg er sikker på naboene hører det... Hehe:) Men det kommer veldig ann på hva jeg har gjort på dagen, har jeg gjort masse enten husarbeid, gått mye eller kjørt mye bil, knekker det noe helt sinnsykt i rufsetufsa (kjennes ut som om det er i den det knekker..) Men andre ganger knekker det ikke så mye... Rart det der..
Duracellgirl*prøver* Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 27. juni 2007 Gubben våknet ene natta av at det knakk til i lysken min.. temmelig høy lyd da ja... han satt seg forskrekket opp å lurte på hva det der var for noe... livredd for at fødselen var igang.. hihi.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 27. juni 2007 #7 Skrevet 27. juni 2007 Jepp...høyre hoften min er sånn...er nesten som den går ut av ledd, før den knekker tilbake m et høyt smell...dritvondt for å si d mildt...Fikk beskjed av fysioterapeuten min at d het snapping hip og hadde sammenheng m bekkenløsningen...
Gull nr.5 Skrevet 27. juni 2007 #8 Skrevet 27. juni 2007 "Godt" å høre at det er flere enn meg som sliter med dette...Nettene er et mareritt for meg og jeg kjenner meg igjen i beskrivelsene til flere av dere. Det smeller i bekkenet og jeg må ofte ha hjelp av samboeren min for å få snudd meg. For ikke å snakke om når jeg skal ut av senga, føler meg ikke akkurat grasiøs for tiden:) Men, men trøster meg med at det ikke er så lenge igjen nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå