Gå til innhold

Alvorlig syk venninne - sende blomster eller gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var veldig nære under studietiden, men pga ting og tang har vi ikke like ofte kontakt. Kjenner heller ingen i hennes omgangskrets (bor i to forskjellige byer) så jeg hører heller ikke til henne sånn uten videre.

Jeg har gått med en rar følelse i lang tid, og endelig tok jeg mot meg til å kontakte henne. Og jeg hadde riktig. Hun har vært innlagt på sykehuset i 1.5 måned, hvorav 3 uker i koma. Har fått organdonor, og byttet organer. Hun er nå i fin form (?!?), og kommet hjem.

Jeg har lyst til å sende henne en hilsen. Skal jeg sende blomster? Eller har dere noen andre gode forslag.

Blomster dør jo så fort....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en skikkelig venninnegave? Noen blader(bøker), litt konfekt, noen gode kremer og ansiktsmasker. Jeg hade iallefall satt pris på en slik gave.

Skrevet

send en gave!:) Et innrammet bilde av dere to, en fin hilsen, noe typisk for dere, en bok , ukeblad og dodis osv.

Skrevet

Godis og konfekt unngår. Hun har store mageproblemer :)

Men blader og sånn kunne vært koselig ja :)

Har også bilder fra siste festen vi var på, som hun kunne fått.

Det var litt lurt ;) Takk.

Skrevet

Dette burde jeg også gjøre for en studievenninne. Takk for tipset. God tanke trompetisten!

Skrevet

Min eks-svigerinne mistet sitt barn i uke 38 :( Tenkte at blomster ville gjort alt verre. Jeg kjøpte en flettet korg og fylte den med; ett eple i hver farge, en banan, en appelsin, en kiwi, litt blå/grønne druer, blader, lottokupong, håndkrem, sjokolade, kryssordhefte,,, tror det var alt...

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...