kariuss Skrevet 27. juni 2007 #1 Skrevet 27. juni 2007 Imorra skal jeg på det, siden j har hatt så vondt i magen i hele går og idag! er så spent asså!! Håper bare det er liv der!!!!! Er i uke 10 nå... Flere som har vært på det i uke 10 ca?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #2 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jeg var på UL på mandag, innvendig. Var 9+5 på mandag. Fikk se et lite hjerte som banket og en liten kropp som gjorde noen byks - helt fantastisk, alt er på plass, og det lille fosteret skal bare vokse seg stor og sterk. Undersøkelsen var verken vond eller ubehagelig, bare en flott oopplevelse! Ønsker deg lykke til!!!!!!!
Sjokoladebananer Skrevet 27. juni 2007 #3 Skrevet 27. juni 2007 Hei! Jeg var på innvendig ul da jeg var 9+4. Gled deg! Vi fikk se bittesmå armer og bein + et stort hode. Først sov han, men når gyn pirka litt i'n så rørte han litt på seg. Fikk dessuten se et chart som visste hjertelyden. Deilig å få bekreftet at alt er i orden når man har kommet til uke 10. Kan liksom slappe litt mer av da. Gleder meg til neste ul! Lykke til.
Grete_76 Skrevet 27. juni 2007 #4 Skrevet 27. juni 2007 Var på innvending UL i går faktisk (10+3) og så en skikkelig dansebaby der inne. Den sprellet så mye at gynekologen kommenterte det. Hun så på hodeform, ryggrad, hjerte, antall armer og bein osv. HELT fantastisk!! Så bar gled deg.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2007 #5 Skrevet 27. juni 2007 jeg var på ul i dag å er 10+3 å fikk se en livlig krabat som tok helt av inni magen...babyen vinka til meg å vi tellte fingrer å den hadde vokst kjempe masse siden sist så bare gled deg...alt stod bra til me min turbo..klem
Bohema77 Skrevet 27. juni 2007 #6 Skrevet 27. juni 2007 er også i uke 10. Skal til ul i august, så det er lenge til det! Jeg var jo i uke 6, så får bare vente og vente...Gøy å høre at det er liv i uke 10! Da er det vel liv her inne også, bare at jeg ikke kjenner det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå