Gå til innhold

Fått bekreftet MA:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hcg nivået mitt hadde sunket,skal inn på utskrapning på fredag. Dere som har vært gjennom dette,er det fare for infeksjon? Fosteret ble målt til uke 7 da det døde. Så da har jeg gått nesten 14 dager med det i magen.(uff litt ekkelt og tenke på at det bare ligger der) men slik er det........ Da takker jeg for meg,men kommer nok snart tilbake;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det var trist å høre. Lykke til videre.

Skrevet

Etter utsrapning så bør man unngå sex og karbading en 14 dagers tid. Skal vel helst ikke bruke tamponger heller. Tror risikoen for infeksjon er ganske liten, hvis man tar disse forhåndsreglene.

Skrevet

Ååå nei!!

Dette var skikkelig trist å høre.. Jeg trodde du bare var 7 uker på vei, og da var jo størrelsen bra.

Jeg hadde også en MA i fjor, og jeg hadde en MA for mange år tilbake. Begge gangene gikk jeg i 14 dager uten ane noenting.

Det er som anonym sier her: Unngå sex, bading og tamponger.

Jeg føler virkelig med deg og håper at det ikke er lenge til du kommer inn igjen her.. :)

*trøsteklem*

Skrevet

Jeg var igjennom det samme i april. Oppdaget i uke 11, død i uke 7. Man skal avstå fra sex i 14 dager. Så er det bare å kjøre på igjen. Jeg ble gravid med en gang jeg da og er nå i uke 11(igjen).

Skrevet

Akkurat det samme skjedde meg i februar. Hadde dødd i uke 6 eller7, og fant det ut i uke 9... Nå er jeg 9 uker på vei igjen, og satser på at det går bra denne gangen! :-) Fikk mensen igjen 3.5 uke etter utskrapning, og hadde kun litt magevondt en ukes tid etter inngrepet.

Lykke til! :-)

Skrevet

Huff.... Sånt er så trist.

Hadde ma i mars. Var i uke 9.

Ble (som de over her) gravid igjen med en gang. Ventet en tr, som kom etter 29 dager. Så var det klaff igjen. Har fått ekstra oppfølging, og er nå 10+1.

Lykke til.

Skrevet

Føler med deg. Kjempetrist å miste. Jeg hadde utskr.2.mai. Føltes som hele verden raste sammen. jeg var 14 uker,men fosteret var bare 9. Husker d var ekkelt å gå å vente at de skulle operere meg. D var godt når d var over,selv om d var tomt. Fikk tilbake mens 28 dager etterpå. Er nå blitt gravid igjen. Ingen fare for infeksjon når du følger d de sier på sykehuset. Lykke til.Tenker på deg. Håper du kommer snart tilbake.

Skrevet

takker for alle støtte meldinger jenter:)

Håper alt går bra med dere,og deres spirer!!!!!!

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...