Gå til innhold

hatt to lette fødsel,hva med den 3?

Anbefalte innlegg

de sier jo denne er en luring..kan man da forvente seg alt fra en kort og grei,til en lang og vanskelig tro? spør til dere som har født nr tre helst her da:o) er jo bare 2,5 år siden sist jeg fødte,så håper jeg slipper noe tolvtimersopplegg da..

men hva er mest vanlig,at det går fort,ller at det drøyer?

kan nevne at de to jeg har kom på hhv 4 og 2 timer

Fortsetter under...

Hei hei.... jeg slenger meg på denne.. lurer også på dette..

Venter nr 3 om 2 uker og er veldig spent siden jeg har to greie fødsler bak meg... er 6 år siden sist her da og den gikk på 2,5 time...

Lykke til til deg forresten.......

Hei damer! Fødsel nr tre gikk kjempefint her, fødsel nr to var deff den beste siden d gikk kun 4 timer fra jeg kjente murringer i magen til han var ute :) Nr tre gikk også fint, men det tok sin tid før veene satt ordentlig igang..akurat som om det tok lenger tid,men disse veene var ikke særlig vonde, og fra jeg kom inn døra på sykehuset til hu var ute tok det 45 min :) Ser ut som om dere har hatt greie fødsler begge to, så jeg tenker det kommer til å gå bra for dere begge :)

Min nr3 var virkelig en luring ja, men det var mest før fødselen.

Jeg hadde åpning (flere cm, til 5 cm t.o.m.) i noen uker og trodde flere ganger fødselen var igang, men neida... han hadde det godt der inne. Fikk de 2 eldste før termin (uke 36 og 38), så håpet nok nr3 også kom litt før, men han valgte holde seg inne til 2 dager etter termin, selv om jeg fikk modningsakapunktur.

Men da fødselen først var igang, så var han ute på 50 min ;-)

første fødsel varte 3 timer ca, andre fødsel 1,5 time... så sånnsett var ikke nr3 en luring da ;-)

Lurer på om det skal gå enda fortere denne gangen, venter nr4 i september.

• 4 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...