Gå til innhold

huff, idag er jeg SUR!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ringte volvat hamar idag og tenkte jeg skulle bestille tidlig ul. er 10 uker på vei, og vil så se den lille snart. men det lar seg ikke gjøre fordi gynokologen der som utfører ul går ut i ferie i morgen og blir borte i fem uker. det må da gå ann å sette inn en vikar skulle en tro men.... så da blir det ingen tidlig ul. på meg da, for om fem uker er det jo snart den rutinemessige ul. eller så får jeg reise helt til oslo da, det blir kanskje litt drøyt å reise et par timer for å se på spira?! eller tror dere det er verdt det? noen gode private klinikker i oslo området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tåpelig opplegg det der, de burde hatt en vikar ja.. Men det er det verdt ja:) Så får du ta deg en sightseeing samtidig da vet du:)

Majorstuaklinikken er veldig flinke, men det koster 1200kr.. tlf: 22695510. Lykke til:) Forresten, hvis jeg var deg ville jeg ventet til uke 12, det fikk jeg beskjed om da jeg var der. For da er alt utviklet, fra da av skal fosteret bare vokse.. Skal dit selv i begynnelsen av juli:)

Skrevet

Hva med GYNHamar? Ringt de? Vet ingenting om det, men det kom opp på Gule sider. www.gynhamar.no Står at de tar imot uten henvisning fra lege

Skrevet

Hva med Mjøsklinikken på Gjøvik? Tror det skal være et sted til på Gjøvik som utfører privat ul

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...